دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : 37028
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم خبر داد

آغاز برنامه‌های ویژه نوروز شهرداری قم از 27 اسفندماه

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از آغاز برنامه‌های ویژه نوروز شهرداری قم برای میزبانی از مسافران از 27 اسفندماه خبر داد.
آغاز برنامه‌های ویژه نوروز شهرداری قم از 27 اسفندماه
به گزارش قم نیوز، سیدامیر سامع با اشاره به برنامه‌های نوروزی شهرداری قم برای میزبانی از زائران و مسافران اظهار کرد: شهرداری با تشکیل ستادهای هماهنگی و خدمات‌رسانی داخلی و همچنین با استفاده از توان دستگاه‌های مسئول در حال زمینه‌سازی برای میزبانی شایسته از زوار و مسافران است.

وی با تاکید بر ضرورت تأمین بیشترین بهره‌وری در ایام نوروز تصریح کرد: جلساتی با دستگاه‌های زیر مجموعه شهرداری و استانی برگزار خواهد شد تا همه شهر یکپارچه با هماهنگی در خدمت مردم باشند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با بیان اینکه برنامه‌های ویژه نوروز شهرداری برای میزبانی از مسافران از ۲۷ اسفندماه آغاز خواهد شد، تصریح کرد: ستادها و مناطق مختلف شهرداری تا پایان نوروز بستر سفری آرامش‌بخش و مناسب را برای مردم فراهم خواهند کرد.

سامع آماده کردن فضاهای سبز و بوستان‌ها برای حضور مسافران و همشهریان در ایام نوروز را از دیگر برنامه‌های شهرداری در این ایام عنوان کرد و گفت: رعایت مباحث شهروندی و همکاری با شهرداری زمینه خدمت‌رسانی بهتر به مردم را در این ایام فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسافران و زائران با توجه به برنامه‌های اطلاع‌رسانی شهرداری از نصب چادر در معابر اصلی و بلوار زائر خودداری کنند تا مشکلی در تأمین نظم و انضباط شهری و ایمنی مردم ایجاد نشود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjoyet.uqea8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما