چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 37094
نماینده مردم قم در مجلس خبر داد

اجرای طرح گازرسانی به دامشهر تا خرداد 95

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح گازرسانی به مجتمع دامشهر خردادماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: پیگیر جدی برای تبدیل شدن جاده قم ـ جعفریه به بزرگراه هستیم.
اجرای طرح گازرسانی به دامشهر تا خرداد 95
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی در جمع ساوه‌ای‌های مقیم قم با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور گفت: مردم با حضور در این دو انتخابات مهم بار دیگر وفاداری و التزام عملی خود را به نظام نشان خواهند داد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بزرگترین مشکل مردم را معیشت و اقتصاد دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل کشور بیکاری و اشتغال جوانان است که نمایندگان مردم باید با همکاری و همیاری دولت این مشکل اساسی را حل کنند.

وی ادامه داد: طلاق و اعتیاد از دیگر آسیب‌های اجتماعی است که ما به عنوان نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی باید به فکر حل این مشکلات باشیم.

امیرآبادی در بخش دیگری از سخنان خود مبارزه با مفاسد اقتصادی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ما برای مبارزه با فساد باید از خودمان شروع کنیم و بر کارهای خودمان در مقام نماینده مجلس نظارت کنیم.

وی افزود: نماینده مجلس برای اینکه با فساد مبارزه کند باید اول خودش پاک و تمیز باشد تا بتواند ناپاکی‌های را شناسایی کرده و آن‌ها را به مراجع قضایی معرفی کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تشریح تعامل دولت و مجلس اظهار کرد: آنجایی که دولت می‌خواهد به مردم خدمت کند نمایندگان یاری‌رسان دولت خواهند بود و اگر در جایی مسئولان بخواهند به بیت‌المال دست‌اندازی کنند، ما وارد می‌شویم و اجازه این کار را نمی‌دهیم.

وی افزود: مطمئن باشید که ما به عنوان خادمان ملت از حقوق شما دفاع می‌کنیم و در این زمینه با کسی تعارف نداریم و در جایی که دولت می‌خواهد مشکلات مردم را حل کند پشتیبان دولت هستیم.

امیرآبادی با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی ما رکود است، تصریح کرد: دولت برای خروج از رکود باید صنعت ساختمان را رونق دهد تا بخشی از مشکل بیکاری کشور حل شود، به هر حال احیای صنعت ساختمان موجب رونق یافتن کارخانه‌های کشور می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح جامع جاده قم - جعفریه اشاره کرد و گفت: تبدیل جاده قم - جعفریه - آوه به بزرگراه و اتصال آن به بزرگراه سلفچگان، تهران یکی از اولویت‌ها است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مجتمع دامشهر قم گفت: چهار ماه پیش متوجه شدیم دامشهر به عنوان قطب اقتصادی قم با مشکل آب مواجه است.

وی افزود: با پیگیری‌های که انجام دادم مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان برای حل مشکل آب مجتمع دامشهر اختصاص یافت که ان‌شاءالله از اردیبهشت سال آینده این مجتمع دارای آب شیرین خواهد شد.

امیرآبادی با بیان اینکه گازرسانی به مجتمع دامشهر نیز خردادماه صورت می‌پذیرد خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت مبلغ ۲ میلیارد تومان از دفتر مقام معظم رهبری و ۲ میلیارد تومان نیز از وزیر دریافت کردیم تا مشکل گازرسانی دامشهر نیز حل شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcc0xq1.2bqmo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما