دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : 3710
آیت الله نوری همدانی:

بصیرت ملت ایران توطئه های دشمنان را خنثی كرده است

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مردم ما همیشه در صحنه حضور داشته و با بصیرت و آگاهی توطئه های ریز و درشت دشمنان را خنثی كرده اند.
بصیرت ملت ایران توطئه های دشمنان را خنثی كرده است
به گزارش قم نیوز، وی روز دوشنبه در دیدار اقشار مختلف مردم، ملت ایران را ولایی، متعهد به آرمان های دینی و انقلابی دانست كه بارها وفاداری خود را به ولی فقیه ثابت كرده اند، به همین خاطر آنان از مردم زمان امیرالمؤمنین(ع) و صدر اسلام نیز برتر هستند.

آیت الله نوری همدانی نظام اسلامی را درعرصه های مختلف مقتدر توصیف كرد، و افزود: همگان وظیفه دارند با احساس مسوولیت برای حراست از این نظام كه زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) است گام بردارند.

وی اظهار داشت: هرگاه خطری ولایت و نظام را تهدید كرد مردم باید از عاشورا درس بگیرند و با تمام وجود در صحنه حاضر شوند و خوشبختانه كارنامه مردم ما در این راستا درخشان است.

این مرجع تقلید همچنین موج بیداری اسلامی را الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست، و افزود: خوشبختانه امروز تفكر انقلاب از مرزهای جغرافیایی فراتر رفته و كشورهای مختلف را درنوردیده است.

این مرجع تقلید با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه خائن از كشور، اظهار داشت: در دوران رژیم شاهنشاهی، خارجی ها همه كاره ایران و شاه و عوامل او نیز سرسپرده و گوش به فرمان آمریكایی ها بودند.

وی با بیان اینكه سلاطین از دین به عنوان ابزاری برای دستیابی به مقاصد خود استفاده می كردند، گفت: یكی از سدهای محكمی كه امام از میان برداشتند، سد سلطنت و استكبار و استبداد بود و سرانجام با به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی نظامی ولایی را با محوریت ولایت فقیه سركار آوردند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.sq1a2bqmxla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما