پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : 37104
مدیر مرکز پیشگیری و بحران شهرداری قم:

مدیران بحران شهرهای معین قم فروردین 95 گردهم می‌آیند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز پیشگیری و بحران شهرداری قم گفت: سومین نشست مدیران بحران شهرهای معین استان قم اواخر فروردین سال 95 با حضور نمایندگان شهرهای اراک، کاشان، سمنان، ساوه و جمعی از مدیران شهرداری تهران در قم برگزار می‌شود.
مدیران بحران شهرهای معین قم فروردین 95 گردهم می‌آیند
به گزارش قم نیوز، علی‌اکبر رحیمی از برگزاری دومین نشست مدیران بحران شهرهای معین قم خبر داد و اظهار کرد: قم تنها شهری است که ارتباط شهرهای معین را به شیوه مطلوبی پیگیری می‌کند به همین علت در مواقع بحران می‌توانیم به شیوه مناسبی از ظرفیت شهرهای معین استفاده کنیم.

وی فعالیت‌های پژوهشی را بخش دیگری از اقدامات مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم دانست و تصریح کرد: تدوین برنامه عملیاتی شهرداری‌های شهرهای معین قم به پایان رسیده است که در مواقع بحران با استفاده از آن می‌توانیم به شیوه مناسبی به شهروندان امدادرسانی کنیم.

مدیر مرکز پیشگیری و بحران شهرداری قم خاطرنشان کرد: تدوین ساختار بومی مدیریت حوادث شهری و بومی‌سازی طرح مدیریت بحران در عملیات زمستانی از دیگر اقدامات پژوهشی این مرکز است.

وی با اشاره به وضعیت جغرافیایی شهر قم اضافه کرد: شهرداری قم به صورت برنامه‌ریزی شده و منسجم جلسه مدیران بحران شهرهای معین را پیگیری کرده و سومین نشست را با حضور نمایندگان شهرهای اراک، کاشان، سمنان، ساوه و جمعی از مدیران شهرداری تهران را اواخر فروردین سال ۹۵ برگزار می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdceez8x.jh8f7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما