پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۰
کد مطلب : 37105
معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم:

بیمه مسافران نوروزی پیگیری شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم از رخدادهای ناگوار ایام سال گذشته و فوت یکی از مسافران نوروزی در نمازخانه یکی از مدارس قم یاد کرد و گفت:‌ برای جلوگیری از آسیب‌های جانبی این حوادث باید بیمه مسافران نوروزی پیگیری شود.
بیمه مسافران نوروزی پیگیری شود
به گزارش قم نیوز، یونس عالی‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائران استانداری قم برگزار شد با بیان اینکه استان قم در ایام تعطیلات باید میزبان زائران بسیاری باشد، اظهار کرد: کمیته‌های تخصصی ستاد تسهیلات زائران باید به صورت مستمر رسالت‌های خود را پیگیری کنند، این ستاد از امروز فعالیت رسمی خود را برای نوروز ۹۵ آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه کمیته خدمات شهری هر ساله خدمات گسترده‌تری را به زائران قمی ارائه می‌دهد، اظهار کرد: شهرک معارفی نوروز سال گذشته نتایج فرهنگی مثبتی داشته و امسال در استان‌های مختلف کشور الگوبرداری شده است.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم خاطرنشان کرد: حضور روحانیون مبلغ در هتل‌ها، مدارس و دیگر نقاط اسکان مسافران نوروز می‌تواند دستاوردهای تبلیغی و فرهنگی بسیاری برای ایام نوروز به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر هیچ هزینه‌ای برای اسکان آموزش و پرورش توسط استانداری پرداخت نشده است، عنوان کرد: کمیته اسکان نوروزی بدون اداره‌کل آموزش و پرورش استان کاربرد ندارد زیرا در بخش اسکان‌های نوروزی زائران بسیاری از ظرفیت‌های این اداره‌کل استفاده می‌کنند.

عالی‌پور با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مختلف استانی در ایام نوروز باید به فعالیت‌های فرهنگی نگاه ویژه داشته باشند، بیان کرد: اگر در این دوره برای مباحث اعتقادی هزینه نشود باید در آینده هزینه‌های سنگین‌تری را برای رفع ناهنجاری‌ها پرداخت کرد.

وی با بیان اینکه مدیران کمیته‌های تخصصی ستاد تسهیلات زائران باید مصوبات کمیته خود را به یکدیگر اطلاع دهند، گفت: این همیاری و هماهنگی سبب می‌شود در برنامه‌های اجرایی ایام نوروز با مشکل خاصی مواجه نباشیم.

رئیس ستاد تسهیلات زائران استان قم از رخدادهای ناگوار ایام سال گذشته و فوت یکی از مسافران نوروزی در نمازخانه یکی از مدارس قم یاد کرد و گفت:‌ برای جلوگیری از آسیب‌های جانبی این حوادث باید بیمه مسافران نوروزی پیگیری شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcftydm.w6dexagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما