شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۲
کد مطلب : 37147
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال

صبای قم با استقلال خوزستان به تساوی رسید

قم نيوز : قم نیوز: شاگردان دایی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در مقابل استقلال خوزستان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
صبای قم با استقلال خوزستان به تساوی رسید
به گزارش قم نیوز، بازیکنان صبای قم عصر امروز در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶ مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه یادگار امام قم به میدان رفتند.

شاگردان علی دایی در این مسابقه که با حضور بیش از ۳ هزار نفر از تماشاگران قمی برگزار شد، به تساوی یک بر یک مقابل شاگردان عبدالله ویسی رضایت دادند.

گل صبای قم توسط کریم اسلامی در دقیقه ۴۷ مسابقه با ارسال پیام صادقیان از جناح راست از سر مدافعان استقلال خوزستان عبور کرد و با ضربه بغل پای اسلامی دروازه خسوس باز شد.

پس از این گل نیز در دقیقه ۵۸ ارسال پیمان شیرزادی از جناح چپ موجب گل اول استقلال خوزستان توسط فرشاد جان‌افزا شد.

صبای قم در این بازی با ترکیب حامد لک، فرشید باقری، امیرحسین صادقی، مسعود حق‌جو، محمدامین آرام‌طبع، اکبر صادقی، ابوالفضل ابراهیمی، فرید بهزادی‌کریمی(۶۴- محمد اوسانی)، پیام صادقیان(۷۴- فیلیپه ماچادو)، کریم اسلامی(۱+۹۰- محمد بائوج‌رضایی) و محمد قاضی با مربیگری علی دایی به میدان رفت.

ترکیب استقلال خوزستان نیز به مربیگری عبدالله ویسی شامل فرناندو خسوس، محمد طیبی، موسی کولی‌بالی، پیمان شیرزادی، سیدجلال عبدی، میثم دورقی، حکیم نصاری(۹۰- فیلیپه دوس سانتوس)، فرشاد جان‌فزا(۶۶- امید سینگ)، علی‌اصغر عاشوری(۵۶- فرشاد سالاروند)، مهدی زهیوی و حسن بیت‌سعید بود.

قضاوت این دیدار بر عهده سعید بخشی‌زاده به کمک بابک داوری، جلیل شعرانی و هادی حاج‌عباسی و ناظر داوری نیز نادر جعفری بود.

بخشی‌زاده در این مسابقه چهار بار از کارت زرد خود استفاده کرد و پیام صادقیان از صبا و میثم دورقی از استقلال خوزستان از داور اخطار گرفتند.

محمد اوسانی از صبا نیز در دقایق ۸۵ و ۸۷ از داور اخطار گرفت و نهایتاً اخراج شد.

از جمله حواشی این مسابقه حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ورزشگاه یادگار امام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) پیش از آغاز بازی و تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم بین دو نیمه، بود.

دن گاسپار مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی نیز بازی شاگردان دایی و ویسی را در این مسابقه زیر نظر گرفت.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbz8bf.rhbzapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما