> زنان جامعه اسلامی با الگوگیری از حضرت زهرا (س) در صحنه‌ دفاع از انقلاب حاضر شوند | قم نیوز
دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 37201
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

زنان جامعه اسلامی با الگوگیری از حضرت زهرا (س) در صحنه‌ دفاع از انقلاب حاضر شوند

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه زنان جامعه با الگوگیری از حضرت زهرا (س) در صحنه‌های دفاع از انقلاب حضور داشته باشند، گفت: حضرت فاطمه (س) در عین حال که فرمودند بهترین ارزش برای زن این است که نامحرم او را نبیند ولی در هنگام جنگ به پشتیانی از مجروحان و به مداوا و حمایت از امام علی (ع) پرداختند.
زنان جامعه اسلامی با الگوگیری از حضرت زهرا (س) در صحنه‌ دفاع از انقلاب حاضر شوند
آیت الله سید محمود رجبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار قم نیوز با اشاره به فرا رسیدن سال روز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: در جریان دفاع از ولایت، حضرت زهرا (س) به همراه امام علی (ع) شرکت داشتند که این موضوع برای این بود که مردم را به دفاع از ولایت ترغیب کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اقدامات حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت افزود: حضرت زهرا (س) وظیفه خود در دفاع از ولایت رابه خوبی انجام دادند و برای رعایت حجاب شب را انتخاب کردند.

آیت الله رجبی با بیان اینکه زنان جامعه با الگوگیری از حضرت زهرا (س) در صحنه‌های دفاع از انقلاب حضور داشته باشند، گفت: حضرت فاطمه (س) در عین حال که فرمودند بهترین ارزش برای زن این است که نامحرم او را نبیند ولی در هنگام جنگ به پشتیانی از مجروحان و به مداوا و حمایت از امام علی (ع) پرداختند.

قائم مقام موسسه امام خمینی (ره) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) برای دفاع از ولایت سخنرانی ومناظره‌های زیادی انجام دادند که لازم است تا رسانه‌ها با پخش برنامه‌ به نشر رفتار و سیره حضرت زهرا (س) بپردازند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه رسانه‌ها وظیفه دارند راهبرد‌ها و سیاست‌های عفاف و حجاب فاطمی را برای جامعه امروز استخراج و تبیین کنند، بیان کرد: رسانه‌ها در راستای تبیین ولایت مداری حضرت زهرا (س) فعالیت‌های هنری و دستور العمل‌های اجرایی در قوانین را استخراج کرده و برنامه ریزی کنند و به این وسیله جامعه فاطمی را رقم بزنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به فرهنگ فاطمی گفت: در زمینه نشر فرهنگ فاطمی کوتاهی صورت گرفته که طلاب و روحانیون وظیفه دارند فرهنگ فاطمی را در جامعه اسلامی و کشورهای مختلف و سطح جهانی به پیروان ادیان دیگر به عنوان منشور بین الملل نشر دهند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdccsiq1.2bqmx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما