قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علمیه گفت: از مردم شریف ایران می‌خواهیم همانند سابق به طور گسترده در انتخابات شرکت کنند و با بصیرت و شناخت بهترین افراد به آن‌ها رای مثبت دهند و به جهانیان اثبات کنند ما بعد از سالهای سال به نظام اسلامی خود وفاداریم.
آیت الله امینی: مردم مانند سابق حضور گسترده در انتخابات داشته باشند
به گزارش قم نیوز، آیت الله امینی صبح امروز پس از شرکت در انتخابات در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهارداشت: مردم شریف ایران به صورت گسترده در انتخابات شرکت می‌کنند و به انتخابات ارزش می‌دهند.

استاد حوزه علمیه گفت: از مردم شریف ایران می‌خواهیم همانند سابق به طور گسترده در انتخابات شرکت کنند و با بصیرت و شناخت بهترین افراد به آن‌ها رای مثبت دهند و به جهانیان اثبات کنند ما بعد از سالهای سال به نظام اسلامی خود وفاداریم.

وی با بیان اینکه در این انتخابات می‌توانیم عملا قدرت خود را نشان دهیم گفت: از سوی دیگر به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مخصوصا مسئلان نظام تقاضا دارم مردم شریف ایران را فراموش نکنند مشکلات مردم را فراموش نکنند.

آیت الله امینی با اشاره به اینکه مردم مشکلات فراوانی در زمینه اقتصاد، بیکاری و سایر مسائل دارند گفت: امیدواریم نمایندگان با جدیت فراوان در آینده کاری کنند که مردم راضی باشند، مردم ما مردم خوب و قدردانی هستند و ما هم باید قدردان مردم باشیم.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: انتخابات مجلس دارای اهمیت ویژه‌ای است و از مردم می‌خواهیم با دقت بسیار رای مثبت به این انتخابات دهند از دادن رای سفید پرهیز کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcj88et.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما