يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 37278
فرماندار قم عنوان کرد

آیت‌الله مؤمن نماینده خبرگان استان قم شد

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم با اشاره به اینکه امیرآبادی، لاریجانی و ذوالنوری به‌عنوان نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزیده شدند، گفت: آیت‌الله مؤمن نیز به‌عنوان نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری انتخابات شدند.
آیت‌الله مؤمن نماینده خبرگان استان قم شد
به گزارش قم نیوز، رضا سیار صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آرای نهایی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در مجلس شورای اسلامی کل آرای مأخوذه از مردم قم ۴۷۴ هزار و ۵۸۳ رأی بوده است.

فرماندار قم با بیان اینکه احمد امیرآبادی با کسب ۲۶۳ و ۸۸۵ رأی، اکثریت آرای مردم قم را به خود اختصاص داده است، افزود: علی اردشیر لاریجانی موفق شد با کسب ۱۹۱ هزار و ۳۲۹ به‌عنوان دومین نماینده مردم قم در مجلس شناخته شد.

وی با ابراز اینکه مجتبی ذوالنوری با کسب ۱۶۸ هزار و ۳۹۷ رأی دیگر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواهد بود، گفت: حجت الاسلام آشتیانی با کسب ۱۴۹ هزار و ۴۸۰ رأی، علی بنایی با ۷۸ هزار و ۱۵۸ رأی و حسن طلایی با ۶۷ هزار و ۶۲ رأی در رتبه‌های دیگر ایستاده‌اند.

سیار همچنین با اشاره به نتایج آرای شمارش شده انتخابات مجلس خبرگان رهبری در قم خاطرنشان کرد: آیت الله مؤمن با کسب ۳۳۱ هزار و ۱۴۹ رأی از مجموع ۴۷۲ هزار و ۵۴۹ رأی نماینده مردم قم در مجلس خبرگان معرفی می‌شود.

فرماندار قم افزود: آرای میثم دوست‌محمدی، جوان‌ترین کاندیدای مجلس خبرگان با ۲۴ سال سن نیز ۴۳۶۲۵ رأی بوده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcg7x9w.ak9uu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما