کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر مرکز پیشگیری و بحران شهرداری قم خبر داد

برگزاری مانور خانوادگی زندگی در شرایط اضطراری در قم

روابط عمومی شهرداری قم , 9 اسفند 1394 ساعت 15:02

قم نیوز: مدیر مرکز پیشگیری و بحران شهرداری قم از برگزاری مانور خانوادگی زندگی در شرایط اضطراری ویژه کارکنان شهرداری در سال آینده خبر داد.


به گزارش قم نیوز، علی اکبر رحیمی اظهار کرد: در سال جاری و برای نخستین بار در استان مانور خانوادگی زندگی در شرایط اضطراری ویژه خانواده‌های اعضای کارگروه مدیریت بحران برگزار و با استقبال بی‌نظیری روبرو شد.

وی افزود: در این مانور که با همکاری سازمان آتش‌نشانی، جمعیت هلال‌احمر و سایر دستگاه‌ها برگزار شد تمام افراد خانواده حضور داشتند و برنامه‌های متنوعی برای این عزیزان برگزار شد.

مدیر مرکز پیشگیری و بحران شهرداری قم اضافه کرد: در این مانور آموزشی عملیاتی خانواده‌ها با کمک‌های اولیه و اطفاء حریق به‌صورت کاملا عملی آشنا شدند و در نهایت پس از آموزش چادرزنی تعدادی چادر امدادی میان خانواده‌های شرکت‌کننده توزیع و توسط خود خانواده‌ها برپا شد.

رحیمی یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط کارشناسان این مرکز در اردیبهشت ماه سال آینده نظیر چنین مانوری را ویژه کارکنان شهرداری برگزار خواهیم کرد و در طول سال نیز این برنامه ادامه خواهد داشت و به طور حتم اینگونه برنامه‌های جمعی و خانوادگی ضمن ایجاد تنوع به افزایش میزان آمادگی کارکنان برای رویارویی با شرایط اضطراری کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 37283

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/37283/برگزاری-مانور-خانوادگی-زندگی-شرایط-اضطراری-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir