يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : 37283
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیر مرکز پیشگیری و بحران شهرداری قم خبر داد

برگزاری مانور خانوادگی زندگی در شرایط اضطراری در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز پیشگیری و بحران شهرداری قم از برگزاری مانور خانوادگی زندگی در شرایط اضطراری ویژه کارکنان شهرداری در سال آینده خبر داد.
برگزاری مانور خانوادگی زندگی در شرایط اضطراری در قم
به گزارش قم نیوز، علی اکبر رحیمی اظهار کرد: در سال جاری و برای نخستین بار در استان مانور خانوادگی زندگی در شرایط اضطراری ویژه خانواده‌های اعضای کارگروه مدیریت بحران برگزار و با استقبال بی‌نظیری روبرو شد.

وی افزود: در این مانور که با همکاری سازمان آتش‌نشانی، جمعیت هلال‌احمر و سایر دستگاه‌ها برگزار شد تمام افراد خانواده حضور داشتند و برنامه‌های متنوعی برای این عزیزان برگزار شد.

مدیر مرکز پیشگیری و بحران شهرداری قم اضافه کرد: در این مانور آموزشی عملیاتی خانواده‌ها با کمک‌های اولیه و اطفاء حریق به‌صورت کاملا عملی آشنا شدند و در نهایت پس از آموزش چادرزنی تعدادی چادر امدادی میان خانواده‌های شرکت‌کننده توزیع و توسط خود خانواده‌ها برپا شد.

رحیمی یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط کارشناسان این مرکز در اردیبهشت ماه سال آینده نظیر چنین مانوری را ویژه کارکنان شهرداری برگزار خواهیم کرد و در طول سال نیز این برنامه ادامه خواهد داشت و به طور حتم اینگونه برنامه‌های جمعی و خانوادگی ضمن ایجاد تنوع به افزایش میزان آمادگی کارکنان برای رویارویی با شرایط اضطراری کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcc1iq1.2bqm48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما