چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : 37313
منبع : خبرگزاری حوزه

بازدید سفیر عراق از دانشگاه مجازی جامعه المصطفی(ص)

قم نيوز : قم نیوز: سید راجح صابر الموسوي سفیر عراق از دانشگاه مجازی المصطفی(ص) بازدید کرد.
بازدید سفیر عراق از دانشگاه مجازی جامعه المصطفی(ص)
به گزارش قم نیوز، در ابتدای این بازدید که حجت الاسلام مهدوی مهر، جانشین ریاست جامعة المصطفی(ص) و نمایندۀ این نهاد حوزی در کشور عراق نیز حضور داشت، آقای صابر الموسوی با فعالیت‌های دانشگاه مجازی المصطفی و روند آموزشی در این دانشگاه آشنا شد.

حجت الاسلام مهدوی مهر در این دیدار با اشاره به اهمیت آموزش مجازی و ضرورت گسترش آن برای مشتاقان فراگیری دانش؛ به خصوص دانش اسلامی، سخنانی را در رابطه با اهداف و سیاست‌های جامعة المصطفی(ص) و فعالیت‌های گوناگون آن در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی مطرح کرد.

وی گفت: المصطفی(ص) نهادی با ظرفیت‌های گسترده، فرامذهبی و فرادینی است که از افتخارات آن حضور طلاب از ۱۲۷ ملیت بوده که امیدواریم شاهد پیشرفت روزافزون آن باشیم.

خاطر نشان می شود، در ادامه این بازدید آقای سید راجح صابر الموسوی نیز کشور ایران را کشور خود دانست و تأکید کرد که ملت‌ ایران و عراق با هم دوست و برادر هستند و یکدیگر را از خود می‌دانند که این امر موجب تعمیق روابط دوجانبه خواهد بود.

وی ضمن ستودن جایگاه ایران در منطقه، خاطرنشان ساخت: یکی از ثمرات جایگاه مهم ایران، همین نهاد مبارک و گسترده جامعه المصطفی(ص) است و امیدواریم این بازدیدها و انتقال تجربیات دوجانبه در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی موجبات گستردگی روابط بین دو کشور را بیش از پیش فراهم کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgww9w.ak9uq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما