پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : 37321
منبع : پایگاه خبری پلیس
رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد:

کشف ۵۰ فقره سرقت اماکن خصوصی در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف ۵۰ فقره سرقت اماکن خصوصی در استان خبر داد.
کشف ۵۰ فقره سرقت اماکن خصوصی در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: با توجه به وقوع سرقت‌های متعدد اماکن خصوصی که سارقان با شکستن شیشه و قفل درب کارگاه‌ها، آتلیه‌ها و مغازه‌ها با استفاده از تالیور و پیچ گوشتی و ورود از سمت درب اصلی و سرقت اموال شامل وجوه نقد، مدارک و اشیاء قیمتی و سرقت همزمان از ساختمان‌ها و کارگاه‌های مجاور، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان با تمرکز بر سرقت‌های مذکور تشکیل و تمامی محل‌های سرقت به دقت مورد بازدید قرار گرفت.

وی افزود: شیوه و شگرد سارقان، زمان‌های وقوع و جغرافیای جرم مورد بررسی و کارشناسی دقیق قرار گرفت تا اینکه با مشاهده اموال مسروقه در دست فردی سابقه دار و مطابقت با اموال مسروقه، متهم دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: با تحقیقات صورت گرفته و انجام اقدامات پلیسی، سایر همدستان متهم موصوف نیز شناسایی و دستگیر شدند و اموال تعدادی از مالباختگان از آن‌ها کشف شد.

وی اضافه کرد: سرکرده باند و سایر اعضای خانواده‌اش که قصد جابجای اموال مسروقه را به یکی از شهرستان‌های همجوار داشتند، در یک عملیات غافلگیرانه و برنامه ریزی شده دستگیر شدند.

کرمی بیان داشت: در بازرسی از خودرو حامل اثاثیه مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از قبیل لوازم خانگی، سیگار، دوربین عکاسی، پلاک موتور سیکلت، کشف و تاکنون به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند که تمامی مالباختگان شناسایی شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان ابراز داشت: تحقیقات در خصوص شناسایی مالباختگان احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfymdm.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

این نظر یه مالباخته را هر جا میتونید انتشار بدید تا زن و بچه مردم امنیت داشته باشن.

به همه بگید هر کی اومد گفت درب، حفاظ یا قفل ضد سرقت و ضد دیلم و ضد اسید و ضد برش و از این جور تعریفا با تاییده و گواهی داریم، اعتماد نکنید که همشون دروغه

بعد از این همه تجربه مالباختگی فقط یه چیز یادگرفتم و اون اینه که اگر میخوایم خیالمون راحت بشه که درب، حفاظ، قفل، دوربین و دزدگیر واقعا جلوی سارقین را میگیره، از فروشنده ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت بخوایم که مطمن بشیم به جنسش اطمینان داره. تمام