کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در شهر کتاب قم

هنرمندن قم شرح رنجهای «آلاء» را روایت کردند

روابط عمومی شهر کتاب قم , 20 اسفند 1394 ساعت 11:07

قم نیوز: نمایش نامه «آلاء» با محوریت کرامت و الطاف حضرت زهرا (س) توسط محمدرضا شاهمردی نوشته شده و کارگردانی این اثر نیز به وسیله این هنرمند قمی صورت گرفته است.


به گزارش قم نیوز، مراسم خوانش نمایشنامه «آلاء» شامگاه چهارشنبه به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر کتاب قم برگزار شد.
نمایش نامه «آلاء» با محوریت کرامت و الطاف حضرت زهرا (س) توسط محمدرضا شاهمردی نوشته شده و کارگردانی این اثر نیز به وسیله این هنرمند قمی صورت گرفت ،احمد شریفی فرد، بهناز انارکی، مریم هادی اطهر و بهناز سپهری بازیگران این نمایشنامه بودند که به خوانش آن پرداختند.
 
 آلاء قصه پیر زنی به نام خورشید است که بعد از سال‌ها  قرار است که به زیارت مکه برود و دچار مشکلات متعددی می‌شود ، آلاء داستان دختری است که میان حقیقت و باور و شک مانده است و روایت سربازی سعودی به نام ادهم است که زندگی برایش معنای جدیدی می‌یابد.
 
سوی دیگر این نمایشنامه ماجرای داستان زنی است به نام آمینه که هر روز چند بار و با هر نگاه به دخترش آلا درد را هجی می‌کند ، اتفاقات این داستان با کرامت و الطاف حضرت زهرا به خانواده‌ای عربستانی که اعتقادی به تشیع ندارد، گره عمیق و عاطفی خورده است.
 
این مراسم از ساعت ۱۹: ۱۵ چهارشنبه ۱۹ اسفند ماه در محل شهر کتاب قم در طبقه دوم مجتمع سیرنگ واقع در میدان سعیدی برگزار شد


کد مطلب: 37376

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/37376/هنرمندن-قم-شرح-رنجهای-آلاء-روایت-کردند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir