يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 37388
مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم:

بسته‌های فرهنگی در میان مسافران نوروزی استان قم توزیع می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه شهرداری به توزیع بسته‌های فرهنگی در میان زائران در ایام نوروز اقدام می‌کند، گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها و مشاوره‌های فرهنگی و مذهبی از برنامه‌های نوروزی شهرداری است.
بسته‌های فرهنگی در میان مسافران نوروزی استان قم توزیع می‌شود
به گزارش قم نیوز، سیدرسول موسوی‌نژادیان با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم در آستانه عید نوروز اظهار داشت: امسال برنامه‌های تور قم‌گردی از سوی شهرداری قم ترتیب داده شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه اتوبوس‌های توری‌های قم گردی از محل اسکان زائران نوروزی حرکت خود را آغاز می‌کنند، افزود: این سازمان چهار سوله را برای اسکان زائران در مواقع بحرانی مد نظر قرار داده است.

وی باتاکید بر استقبال مناسب از زائران نوروزی در استان قم، خاطرنشان کرد: در این ایام مدیران شهرداری قم در مبادی ورودی شهر به ویژه اتوبان قم- تهران با شاخه گل از زائران استقبال خواهند کرد.

موسوی نژادیان بیان کرد: بسته‌های فرهنگی هم به زائران نوروزی اهدا می‌شود که حاوی محصولات فرهنگی و بروشورهایی راهنمای زائر و کتابچه‌های فرهنگ شهروندی و نشریه‌هایی با موضوع پسماند و سد معبر است که در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه به‌دنبال این هستیم که برای زائران نوروزی در استان قم خاطره‌ای خوش را رقم بزنیم، افزود: نماز جماعت نیز در ایام نوروز در بوستان‌های گوناگون شهر قم اقامه خواهد شد.

وی عنوان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و سرگرمی در ایام نوروز در بوستان‌های شهر از جمله برنامه‌هایی است که سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم ترتیب داده است.

موسوی نژادیان با اشاره به اینکه نمایشگاه‌هایی در بوستان‌های مختلف شهر قم در این ایام دایر خواهد شد، افزود: مشاوره‌های دینی و مذهبی و اجرای برنامه‌های مرتبط با فرهنگ شهروندی از جمله برنامه‌های این سازمان در ایام نوروزی است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcivpap.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما