پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 37432
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم مطرح کرد

اجرای تئاتر طنز با رویکرد فرهنگ شهروندی

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با ایام نوروز مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم از اجرای تئاتر طنز با رویکرد فرهنگ شهروندی همزمان با ایام نوروز در بوستان‌های قم خبر داد.
اجرای تئاتر طنز با رویکرد فرهنگ شهروندی
به گزارش قم نیوز، سید رسول موسوی نژادیان با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های نوروزی برای مسافران نوروزی و همشهریان اظهار کرد: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده اجرای برنامه تئاتر در حوزه فرهنگ شهروندی با رویکرد طنز است.

وی گفت: با بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان در ۱۵ روز تعطیلات ۷۵ اجرا در سطح بوستان‌ها خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم اظهار کرد: با هماهنگی هیئت‌های ورزشی فعالیت‌های مناسبی تدارک دیده شده است و امکانات لازم فراهم شده و امکانات رشته‌های پینگ پنگ، طناب زنی و طناب کشی، ‌گلف و... با همکاری اداره کل ورزش و جوانان مهیا شده است و برنامه‌های متنوع و خوبی را همراه با هیجان در مجموعه بوستان‌ها اجرا خواهیم کرد.

وی بیان کرد: استیجی نیز تدارک دیده شده است که به صورت سیار عمل خواهد کرد و دو اجرا در بوستان‌ها خواهد داشت و از طریق سامانه ۱۳۷ و دیگر عرصه‌های اطلاع‌رسانی جدول فعالیت این استیج به اطلاع عمومی مردم می‌رسد.

موسوی نژادیان اظهار کرد: در نمایشگاه‌های سطح بوستان‌ها سازمان‌های مختلفی که با فرهنگ شهروندی درگیر هستند از طریق کارشناسان موضوعات مد نظر را به مردم ارائه کرده و جوایزی نیز در قالب مسابقات به مردم اهدا می‌شود.

وی گفت: در این نمایشگاه‌ها غرفه مروجان عفاف و حجاب برپا شده و کتب و سایر محصولات فرهنگی و هنری با حضور موسسات و مراکز تولید کننده آثار در نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم اضافه کرد: با همکاری شهرداری منطقه هشت در بوستان غدیر در روز طبیعت برنامه‌های نمایشگاهی و استیج و برنامه‌های شاد و مفرح در دو شیفت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcir5ap.t1ayp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما