کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد جمکران خبر داد

حضور زائرین 42 کشور جهان در مسجد مقدس جمکران

روابط عمومی مسجد مقدس جمکران , 29 اسفند 1394 ساعت 12:10

قم نیوز: حجت‌الاسلام نصیری با بیان این که تا کنون، نام 42 کشور جهان در دفتر تکریم زائران غیرایرانی ثبت شده است، گفت: مسجد مقدس جمکران خدمات فرهنگی ویژه‌ای در ایام مختلف سال به ویژه در مناسبت‌های ویژه به زائران غیرایرانی ارائه می‌کند.


به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام محمد نصیری، مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران همواره میزبان خیل عظیم زائران و مشتاقان اهل بیت (علیهم السلام) از اقصی نقاط جهان است.

وی با بیان این که تا کنون نام 42 کشور در دفتر تکریم زائران غیرایرانی ثبت شده است، گفت: مسجد مقدس جمکران خدمات فرهنگی ویژه ای در ایام مختلف سال به ویژه در مناسبت‌های ویژه به زائران غیرایرانی ارائه می‌کند.

مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان داشت: مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز برنامه‌های مختلفی برای زائران غیرایرانی در نظر گرفته است، از جمله تاریخچه و اعمال مسجد توسط کارشناسان زبان دان برای زائران تشریح می‌شود، همچنین بسته‌های فرهنگی و تبرکی در میان زائران غیرایرانی توزیع می‌شود.

وی افزود: پخش فیلم سرگذشت شهید چندانی، نوجوان اهل سنت که توسط امام زمان(علیه السلام) شفا گرفت و شیعه شد برای زائران غیرایرانی، برگزاری  محافل گفت‌گو در موضوع مهدویت و توزیع و اهدای کتاب و بروشور با موضوع مهدویت از دیگر برنامه‌های حوزه تکریم زائران غیرایرانی است.

حجت الاسلام نصیری عنوان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های مدیریت تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران، جمع‌آوری دلنوشته‌های زائران غیرایرانی با امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

وی در پایان اظهار داشت: مدیریت تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران با همکاری مرکز فرهنگی گل نرگس اقدام به تهیه بسته‌های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان غیرایرانی کرده است که در ایام نوروز بین کودکان غیرایرانی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ 105


کد مطلب: 37450

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/37450/حضور-زائرین-42-کشور-جهان-مسجد-مقدس-جمکران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir