شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 37450
منبع : روابط عمومی مسجد مقدس جمکران
مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد جمکران خبر داد

حضور زائرین 42 کشور جهان در مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نیوز: حجت‌الاسلام نصیری با بیان این که تا کنون، نام 42 کشور جهان در دفتر تکریم زائران غیرایرانی ثبت شده است، گفت: مسجد مقدس جمکران خدمات فرهنگی ویژه‌ای در ایام مختلف سال به ویژه در مناسبت‌های ویژه به زائران غیرایرانی ارائه می‌کند.
حضور زائرین 42 کشور جهان در مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام محمد نصیری، مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران همواره میزبان خیل عظیم زائران و مشتاقان اهل بیت (علیهم السلام) از اقصی نقاط جهان است.

وی با بیان این که تا کنون نام 42 کشور در دفتر تکریم زائران غیرایرانی ثبت شده است، گفت: مسجد مقدس جمکران خدمات فرهنگی ویژه ای در ایام مختلف سال به ویژه در مناسبت‌های ویژه به زائران غیرایرانی ارائه می‌کند.

مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان داشت: مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز برنامه‌های مختلفی برای زائران غیرایرانی در نظر گرفته است، از جمله تاریخچه و اعمال مسجد توسط کارشناسان زبان دان برای زائران تشریح می‌شود، همچنین بسته‌های فرهنگی و تبرکی در میان زائران غیرایرانی توزیع می‌شود.

وی افزود: پخش فیلم سرگذشت شهید چندانی، نوجوان اهل سنت که توسط امام زمان(علیه السلام) شفا گرفت و شیعه شد برای زائران غیرایرانی، برگزاری  محافل گفت‌گو در موضوع مهدویت و توزیع و اهدای کتاب و بروشور با موضوع مهدویت از دیگر برنامه‌های حوزه تکریم زائران غیرایرانی است.

حجت الاسلام نصیری عنوان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های مدیریت تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران، جمع‌آوری دلنوشته‌های زائران غیرایرانی با امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

وی در پایان اظهار داشت: مدیریت تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران با همکاری مرکز فرهنگی گل نرگس اقدام به تهیه بسته‌های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان غیرایرانی کرده است که در ایام نوروز بین کودکان غیرایرانی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ 105
https://qomnews.ir/vdciu5ap.t1ayw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما