يکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : 37496
روایت نماینده قم در مجلس از هفتمین روز سال 95

حضور 2 نائب رئیس مجلس در نخستین روز کاری مجلس در سال 95 / کمیسیون برنامه ششم به حد نصاب نرسید

قم نيوز : قم نیوز: احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم قم در مجلس دهم، روایت حضور در نخستین روز کاری مجلس در سال 95 را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است.
حضور 2 نائب رئیس مجلس در نخستین روز کاری مجلس در سال 95 / کمیسیون برنامه ششم به حد نصاب نرسید
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی، از جمله نمایندگانی که کمترین غیبت را در دوره نهم مجلس شورای اسلایم داشته است. وی در نخستین روز کاری مجلس در سال 95 نیز در مجلس حاضر شد و شرحی از این حضور خود را در کانال تلگرام خود منتشر کرده است.

متن نوشته امیرآبادی بدین قرار است: امروز هفتم فروردین بود؛ در خصوص مصوبات کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال ۱۳۹۵ پیشنهادهایی داشتم که باید تا امروز به هيئت رئيسه مجلس تقدیم می‌کردم.

طبق معمول بعد از اقامه نماز صبح از قم حرکت کردم، ساعت هفت ونیم در مجلس بودم؛ مجلس کاملا سوت وکور بود، انگار هیچ کس نبود.

برای صرف صبحانه به غذاخوری کارکنان رفتم، آنجا هم جز چند نفری که شیفت مجلس بودند، کس دیگری نبود.

به طرف هيئات رئيسه رفتم؛ در مسیر حاج اقای ابوترابی را ملاقات کردم، به اتفاق به اتاق ایشان رفتیم؛ گرم صحبت بودیم که آقای حاجی دلیگانی آمد و بعد هم آقایان محمدزارعی و نوری غزلجه؛ از حضور این همکاران متوجه قرار جلسه اعضای کمیسیون برنامه ششم شدم.

در همه جا صحبت از انتخابات و حواشی آن بود؛ از هزینه‌هایی که برخی کاندیداها کرده بودند و رای هم نیاوردند و انتخابات تهران که حاج آقای ابوترابی رای نیاورد و قم که بنده حقیر اول شدم.

پس از گذشت مدتی که تعداد اعضای کمیسیون برنامه ششم به حد نصاب نرسید، نماینده‌ها یکی یکی خداحافظی کردند و رفتند؛ من هم فرصتی پیدا کردم تا پشت میز رئيس دفتر مهندس باهنر پیشنهادهایم را برای آخرین بار بررسی کنم.

تا ظهر که من آنجا بودم، مهندس باهنر هم آمد و با حاج آقا ابوترابی جلسه داشتند.
جالب بود در روزی که بیشتر نمایندگان و حتی کارکنان مجلس حضور نداشتند، دو نایب رئیس در محل کارشان حاضر بودند.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdciq5ap.t1ay32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما