سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : 3751
آیت الله نوری همدانی گفت:

نظام سرمایه داری غرب ناچار به تسلیم در برابر اسلام

قم نيوز : قم نیوز: حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید گفت: نظام سرمایه‌داری غرب ناچار است در برابر اسلام تسلیم شود و راه حل‌های اسلامی را در اقتصاد قبول كند.
نظام سرمایه داری غرب ناچار به تسلیم در برابر اسلام
به گزارش قم نیوز، وی روز سه شنبه در دیدار سفیر روسیه در ایران با قدردانی از مهمان نوازی مردم روسیه در سفر اخیر خود به این كشور افزود: اسلام دینی جهان شمول وبرای تمام ملت‌های جهان است، و مشكلاتی كه امروز در دنیا به وجود آمده است اسلام پاسخگوی آنها است.

وی با بیان این كه در هر زمان و مكانی مسئله جدیدی كه پیش می‌آید روش خاصی پیدا می‌كند بیان داشت: اسلام در هر زمان و مكان قادر است به این نیازها پاسخ دهد و بر اساس آن روش و راه حل ارائه نماید.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به نامه حضرت امام (ره) به گورباچف، خاطرنشان كرد: امام به وی گفتند مشكل شما اقتصادی نیست و نظام و رژیم شما مشكل آفرین است اگر به اسلام روی آورید اسلام مشكل شما را حل می‌كند.

وی با بیان این كه متاسفانه در كشورهای عربی برخی‌ها بر خلاف آموزه‌های اسلام گام برمی دارند بیان داشت: حكام كشورهار عربی و سلاطین، در جهان اسلام مشكل آفرین هستند، حساب مردم باید از دولتمردان نشان جدا كرد.

نوری همدانی به نقش‌های دشمنان برای نابودی مقاومت اشاره كردند و گفت: سوریه به عنوان یك دولت كه از نظر استراتژیكی بسیار مهم است، از سویی در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده و از سویی دیگر از مقاومت حمایت می‌كند، مورد كینه دشمنان قرار گرفته است.

وی افزود: اگر واقعا اینها دلشان برای مسلمانان می‌سوزد چرا راجع به تحولات سایر كشورها حرفی نمی‌زنند.

وی بابیان این كه اسلام ناب، آن چیزی است كه پیامبر اسلام(ص) بیان كرده اند وشعبه دیگری ندارد اظهار داشت: مفتی مصر گفته بهترین برنامه اداره زندگی بشر، نامه حضرت علی (ع) به مالك اشتر است و اكنون این نامه به عنوان منشوری جامع در سازمان ملل نگهداری می‌شود.

آیت الله نوری همدانی ضمن هشدار به فعالیت وهابیون افزود: عربستان حامی وهابیون است، كشتارهایی كه در كشورهای مختلف اسلامی صورت می‌گیرد صحنه گردان آن وهابیون افراطی هستند.

آیت الله نوری همدانی در ادامه با تاكید براینكه باید در برابر بیداری جهانی مراقب باشیم و اجازه ندهیم دشمنان بهره برداری خود را از این مساله كنند، گفت: ما باید در این شرایط بیدار و متحد باشیم كه مبادا دوباره استكبار و غرب از این جریان‌ها به نفع خود استفاده كند.

وی با اشاره به ترفندهای استكبار برای جدایی كشورهای اسلامی افزود: یكی از ترفندهای غرب این بود كه اسلام را چند قسمت كنند، اسلام طالبانی، آمریكایی و انواع مذاهب و مسلك‌ها را ایجاد كردند تا بین مسلمانان اختلاف بیندازند و برخی را تحت سیطره قرار دهند.

وی با تاكید بر این كه اسلام یكی بیشتر نیست یادآورشد: البته مشكلاتی در سر راه انقلاب‌های منطقه ازجمله مصر وجود دارد كه باید مراقب باشند تا دشمنان انقلاب شان را مصادره نكنند.

این مرجع تقلید بابیان این كه معتقدیم آینده افق روشنی را نوید می‌دهد گفت: در نهایت حق غالب خواهد شد، وهیچ گاه شاه بحرین وامثال او نمی توانند بر كشورهای اسلامی حكومت كنند، كسی كه با آدمكشی و خشونت پیش بیاید نخواهد توانست حكومت نماید .

آیت الله نوری همدانی در پایان خطاب به سفیر روسیه كه امیدواریم رفت و آمد ما و شما همیشه برقرار باشد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.mnxt23nqzftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما