جمعه ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 37516
منبع : پایگاه خبری پلیس
سرهنگ پوربافرانی خبر داد

پارکینگ‎های قم برای خدمات رسانی به مسافران نورزی کم آوردند

قم نيوز : قم نیوز: جانشين پليس راهور فرماندهي انتظامي استان از ورود حداکثري خودروهاي زائران نوروزي به پارکينگ هاي استان خبر داد.
پارکینگ‎های قم برای خدمات رسانی به مسافران نورزی کم آوردند
به گزارش قم نیوز، سرهنگ" احمد پوربافراني " با اشاره به روزهاي پاياني از تعطيلات نوروزي عنوان کرد: رانندگان ، مسافران و زائران بايد تلاش کنند تا با احتياط کامل و رعايت قوانين روزهاي بي حادثه اي را پشت سر بگذارند.

جانشين پليس راهور فرماندهي انتظامي استان تصريح کرد: از صبح پنج شنبه به طور جدي با گشت زني، ارزيابي هاي لازم از حضور زائران و وضعيت ترافيکي به ويژه در اطراف حرم و هسته مرکزي شهر انجام گرفته است.

وي خاطرنشان کرد: تمامي پارکينگ هاي قم مملو از خودروهاي زائران و مسافراني است که براي گذراندن روزهاي پاياني تعطيلات به قم آمده اند، اميد است شهروندان فرصت هاي لازم را براي پارک خودرو به زائران بدهند تا با کمترين مشکل در ساماندهي ترافيک مواجه باشيم.

سرهنگ پوربافراني با تاکيد بر ضرورت توجه به قوانين در روز طبيعت اظهار داشت: روز طبيعت برنامه‌هايي در جهت تذکر براي عدم حمل مسافر با نيسان و وانت خواهيم داشت.

جانشين پليس راهور فرماندهي انتظامي استان بيان کرد: در روز طبيعت پليس در خروجي هاي شهر حضور يافته و سعي مي کنند با تذکرات لازم اعمال قانون نمايند.

وي عنوان کرد: با وجود اينکه تردد موتور سيکلت در جاده ها ممنوع است، بسياري از افراد اين مساله را رعايت نمي کنند به خصوص جوانان بدون رعايت قوانين اقدام به تردد در جاده ها مي کنند که در اين راستا پليس راه با موتور سيکلت هاي متخلف برخورد مي کنند.

سرهنگ پوربافراني بيان کرد: در اين باره توصيه مي کنيم مسافران و زائران در جهت حفظ سلامتي از خودروهاي استاندارد استفاده کنند و در داخل شهر نيز هر موتور سيکلت تا دو نفر به همراه کلاه ايمني تردد کنند، اگر چه گاهي مي بينيم خانواده ها با چند نفر به ويژه به همراه کودکان از موتور سيکلت استفاده مي نمايند که در اين باره نياز به فرهنگ سازي داريم.

وي با ارائه تذکراتي به مسافران در هنگام بازگشت از سفر هاي نوروزي، ادامه داد: مسافران به مديريت زمان سفر دقت کنند و سفر را در ساعات پاياني موکول نکنند چرا که محورهاي قم حجم ترافيکي بالايي را در روزهاي پاياني دارد.

سرهنگ پوربافراني گفت: مسافران از عجله و شتاب پرهيز نمايند زيرا سهم بالايي از تصادفات به واسطه عجله و سرعت غير مجاز و خواب آلودگي است که بايستي رانندگان هر دو ساعت، 15 دقيقه استراحت کنند.

جانشين پليس راهور استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال شاهد کاهش تلفات بوده ايم که اميدواريم با رعايت قوانين بتوان از تصادفات ممانعت کرد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcb0sbf.rhbz8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما