يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 37608
در دیدار هیأت امنای مساجد شهرهای جنوب شرق ایران مطرح شد

تاکید آیت‌الله نوری همدانی بر وحدت شیعه و سنی مقابل تفرقه‌افکنی‌های غرب

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع عظام تقلید بر وحدت و همدلی بین شیعه و سنی تأکید کرد و گفت: داعش، تکفیری‌ها و وهابی‌ها تشکیل شده اند تا ما مشغول شویم و رژیم صهیونیستی و آمریکا نفس راحت بکشند.
تاکید آیت‌الله نوری همدانی بر وحدت شیعه و سنی مقابل تفرقه‌افکنی‌های غرب
به گزارش قم نیوز  آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از معتمدین، بزرگان قبایل و هیئت امنای مساجد شیعیان جنوب شرق ایران، با اشاره به اهمیت مناطق جنوب کشور تصریح کرد: این مناطق در شرایطی است که همانطور که دوستان زیادی در این مناطق هستند دشمنان هم فتنه زیادی در این منطقه دارند و همه ما باید همراه و کنار هم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از نتایج انقلاب ایجاد وحدت و همدلی بین مردم است، خاطرنشان کرد: این انقلاب از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که در کل جهان در بخش‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تحول ایجاد کرده و در این راستا باید در نگهداری آثار و برکات انقلاب کوشا باشیم.

این مرجع تقلید با اشاره به تلاش امام خمینی(ره) برای از بین بردن استبداد و حکومت سلطنتی گفت: امام سعی کردند با همت و تلاش مردم در جنگ تحمیلی هم استبداد را نابود کنند.

وی حفظ انقلاب را امری ضروری دانست و تلاش در این راستا را مهم ارزیابی کرد و گفت: شاخص‌ها و اصول انقلاب را باید بشناسیم تا بتوانیم در نگهداری آن کوشا باشیم.

آیت‌الله نوری همدانی وحدت مردم را از ثمرات انقلاب دانست و افزود: از مختصات این انقلاب است که مردم عنایت و محبت ویژه‌ای به رهبر خود دارند و در مملکت‌های دیگر اینطور نیست، علاقه ما به رهبر، حفظ انقلاب را محقق می‌کند و در نهایت این انقلاب را به امام زمان تحویل خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه روز به روز به افق روشن ظهور نزدیک‌تر می‌شویم، خاطرنشان کرد: دشمنان همچنان در کمین ما هستند و از طرف دیگر مستضعفان چشم به انقلاب ما دوخته‌اند.

این مرجع تقلید لزوم وحدت و همدلی بین شیعه و سنی را یادآور شد و تصریح کرد: اگر ما با هم مخالفت کنیم دشمن سوء استفاده می‌کند، دشمن داعش و تکفیری‌ها و وهابی‌ها را ایجاد کرده تا ما را مشغول کند و رژیم صهیونیستی و آمریکا نفس راحت بکشند و هدف دشمنان از این کار این است که مسلمانان را به جان هم بیندازند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdj90s.yt05z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما