چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : 37685
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم عنوان کرد

آموزش نکات ایمنی به کودکان و دانش‌آموزان قمی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به ضرورت آموزش نکات ایمنی به کودکان، از بازدید کودکان و دانش‌آموزان از ایستگاه‌های آتش‌نشانی استان خبر داد.
آموزش نکات ایمنی به کودکان و دانش‌آموزان قمی
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با اشاره به ضرورت ارتقای ایمنی در سطح شهر و برنامه‌های آتش‌نشانی در این زمینه اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در خصوص رعایت مسائل ایمنی و آشنایی با نکاتی در این خصوص باید از سنین پایین مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به موضوع فوق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم برنامه‌های مختلی را برای فرهنگ‌سازی در دستور کار قرار داده است و در مدارس نیز برنامه‌های مختلفی به مرحله اجرا در می‌آید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: همچنین در تعامل با مدارس زمینه بازدید کودکان و دانش‌آموزان از ایستگاه‌های آتش‌نشانی فراهم شده است تا آنان از نزدیک در جریان فعالیت آتش‌نشانان قرار گرفته و آگاهی‌های لازم را کسب کنند.

وی با اشاره به بازدید کودکان پیش دبستانی یاسمین از ایستگاه 15 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اظهار کرد: در این بازدید دانش‌آموزان با شغل آتش‌نشانی آشنا شده و موارد ایمنی در منزل، شناخت لوازم خطرناک، شماره 125 و... به آنها آموزش داده شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بیان کرد: در پایان هدایایی به رسم یادبود در قالب بسته‌های آموزشی به این دانش‌آموزان اهدا شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciwqap.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما