پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : 37730
منبع : خبرگزاری ايرنا

دانش آموزان زائراولي حضرت معصومه(س) به قم مي آيند

قم نيوز : قم نیوز: مديركل آموزش و پرورش استان قم گفت: دانش آموزان سراسر كشور كه تاكنون به زيارت حضرت فاطمه معصومه(س) مشرف نشده اند، با تامين هزينه هاي لازم به قم مي آيند.
دانش آموزان زائراولي حضرت معصومه(س) به قم مي آيند
به گزارش قم نیوز، حميدرضا شيخ الاسلام عصر چهارشنبه در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان قم افزود: اين دانش آموزان بر اساس طرحي كه در وزارتخانه آموزش و پرورش به تصويب رسيده است، پس از تامين هزينه ها از استانهاي مختلف به مدت سه روز به شهر مقدس قم سفر مي كنند.
وي بر ضرورت محوطه سازي و ايجاد فضاي سبز اردوگاه دانش آموزي 15 خرداد قم تاكيد كرد و گفت: اين اردوگاه كه در حال حاضر 360 تخت دارد، در صورت تكميل و تجهيز و فضاسازي مناسب مي تواند در اختيار دانش آموزان و فرهنگيان سراسر كشور قرار بگيرد.

وي از برنامه ريزي جهت احداث زمين چمن مصنوعي و فضاهاي ورزشي در اردوگاه 15 خرداد خبر داد و گفت: بسياري از دانش آموزان مديريت شخصي خود به دور از خانواده هايشان را اصلا نمي دانند، از اين رو برگزاري اردوي يك روزه و آموزش دانش آموزان در اين اردوگاه بسيار اهميت دارد.

شيخ الاسلام در بخش ديگري از سخنان خود گزارشي از ستاد اسكان زائران و مسافران نوروزي ارايه كرد و گفت: در ايام تعطيلات نوروزي بيش از 440 هزار نفر روز در بيش از 400 مدرسه و 4 هزار كلاس درسي كه براي اسكان مسافران فراهم شده بود، اسكان يافتند.

وي از همكاري و مشاركت همه دستگاههاي اجرايي در اسكان مسافران نوروزي با توجه به شرايط جوي ناپايدار در نخستين روزهاي سال قدرداني كرد و گفت: بحمدالله اسكان زائران كريمه اهل بيت(س) در مدارس قم در امنيت و آرامش كامل به انجام رسيد.

نخستين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان قم در سال 95 با حضور سيد مهدي صادقي استاندار قم و احمد اميرآبادي نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران و روساي دستگاههاي اجرايي مرتبط در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداري قم برگزار شد.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcjyaet.uqeatzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما