پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : 37735
منبع : خبرگزاری فارس
در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان صورت می‌گیرد

حضور 6 ووشوکار قم در اردوی جدید تیم‌های ملی ووشو

قم نيوز : قم نیوز: 6ووشوکار قم از اردیبهشت ماه در اردوی جدید تیم‌های ملی ووشو خود را برای کسب سهمیه مسابقات برون‌مرزی 2016 آماده می‌کنند.
حضور 6 ووشوکار قم در اردوی جدید تیم‌های ملی ووشو
به گزارش قم نیوز، بعد از انتخاب ووشوکاران قم برای همراهی تیم ملی ووشو سبک‌ فانگ‌من‌چوان کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی ارمنستان، اکنون 6 ووشوکار دیگر از قم برای حضور در اردوی تیم‌های ملی پسران و بانوان ایران آماده هستند.

این در حالی است که استان قم حدود دو ماه قبل میزبانی رقابت‌های ووشو قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور را در هر دو بخش آقایان و بانوان بر عهده داشت و از این رقابت‌ها چهار مدال گرفت، ضمن اینکه در رده سنی جوانان دختر و پسر نیز تیم‌های قم به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام شدند و تیم فانگ‌من‌چوان قم نیز عملکرد قابل قبولی از خود در پیکارهای قهرمانی کشور بر جای گذاشت.

موفقیت ووشوکاران قم در کسب سهمیه حضور در اردوی تیم در حالی صورت گرفته که ووشوکاران رقابت‌هایی در قالب انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی، جهانی و المپیک 2016 را پیش‌رو دارند و این اردو در هر دو بخش تالو و ساندا تشکیل می‌شود.

در حالی که ووشو در دو بخش اجرای فرم یا تالو و مبارزه یا ساندا فعالیت می‌کند، هیئت قم در بهمن ماه سال قبل میزبانی رقابت‌های قهرمانی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان تالو و ساندا را انجام داد و دو مدال در بخش ساندا و یک مدال در بخش تالو بانوان و یک مدال در بخش تالو مردان کسب کرد، ضمن اینکه دو مدال برنز نیز از رقابت‌های جوانان کشور به دست آورد.

این در حالی است که رقابت‌ها‌ی انتخابی تیم ملی در سطح بسیار بالایی به انجام رسید و قم که هر ساله چندین میزبانی از رقابت‌های کشوری ووشو را انجام می‌دهد در این دوره یکی از سخت‌ترین میزبانی‌ها را تجربه کرد اما فدراسیون ووشو در مدت برگزاری این رقابت‌ها در قم از نحوه این میزبانی ابراز رضایت کرد.

میزبانی رقابت‌های ووشو قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور بخش آقایان در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم به انجام رسید و مسابقات بخش بانوان آن نیز در سالن مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم برگزار شد و بعد از آن ووشوکاران قم به رقابت‌های رده سنی جوانان قهرمانی دختران و پسران کشور نیز اعزام شدند.

در رقابت‌های ووشو قهرمانی بانوان کشور تیم دونفره نجمه دهپرور و مرضیه محمدی در اجرای فرم دوئلین به مدال نقره دست یافت و پریسا حیدری و زهرا مختاری نیز در بخش ساندا یا مبارزه موفق به کسب مدال شدند تا به تیم ملی بانوان ایران راه یابند.

در مسابقات رده سنی جوانان کشور نیز علی محمدی و مهدی فتحی‌خواه دو ووشوکار مدال‌آور قم بودند و در جمع برترین‌های کشور با عملکردی بسیار خوب توانستند ضمن کسب مقام سوم کشور دو مدال برنز را برای ووشو قم به ارمغان بیاورند.

انتهای خبر/135
https://qomnews.ir/vdcenf8x.jh8fxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما