شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۰
کد مطلب : 37738
در کانال تلگرام نماینده قم منتشر شد

روایت امیرآبادی، نماینده قم از بحران آب گرفتگی معابر و منازل مردم قم

«مردم از قبل نسبت به امکان ورود سیل آب هشدار داده بودند»
قم نيوز : قم نیوز: احمد امیرآبادی فراهانی در نخستین ساعات شنبه 28 فروردین، روایتی از بحران آبگرفتگی معابر و منازل مردم بر اثر بارندگی روز جمعه 27 فروردین را منتشر کرده است.
عکس تزیینی است.
عکس تزیینی است.
به گزارش قم نیوز، بارندگی دیروز، جمعه 27 فروردین 95، خساراتی را به مردم و ادارات وارد کرده است. احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی روایتی از مشاهدات خود را در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرده است که در زیر می‌خوانیم:

امیرآبادی نوشته است:

«عصرجمعه ملاقات بامردم ساعت چهارشروع شد به بیش از 180نفرنوبت داده بودند اتاقها وحیاط دفترمملوازجمعیت بود نزدیکهای غروب صدای رعدوبرق وباران تند به گوش می رسید وقت اذان آخرین نفرات هم مشکلات خودشون رامطرح کردند مردم ازنقاط مختلف شهر زنگ می زدند و از ابگرفتگی معابر و ورود آب به داخل منازل خبر می دادند.

با معاونین مربوطه شهردارتماس گرفتم آنها درقم نبودند و در اصفهان بودند شهردارهم طبیعتا به خاطر فوت والده اش قم نبودند باراننده عازم خیابانهاشدیم اولین منزل مال طلبه پاکستانی بود به دلیل ورود اب باران به سیستم فاضلاب منزلش ازطریق سیستم فاضلاب پرازاب باران شده بود بانک کشاورزی کنار پل امینی بیات پراز اب شده بود. با مدیریت استان تماس گرفتم و قرار شد سریع بیان و در شعبه را بازکنند و تخلیه نمایند.

مردم جمع شدند و شروع کردند به گلایه کردند که چند بار مراجعه کردیم و به شهرداری اخطارهای لازم را دادیم و گوش نکردند دراین جا حدود 30 خانه را آب گرفته بود با مهندس بهشتی معاون استاندار و مهندس اروجی مدیر بحران و مهندس توکلی مدیرعامل آب و فاضلاب قم تماس های مکرر گرفتم و گفته های مردم را منتقل کردم.

آقای مهندس بهشتی و آقای اروجی گفتند در منطقه هستیم و پیگیریم. مهندس توکلی درحرم مطهر بودند چندبار با معاون شهردار قم تماس گرفتم گفت از اصفهان حرکت کردم دارم میام. با رئیس شورای شهر تماس گرفتم در دسترس نبودند دکتر ذاکریان گفتند پیگیرم.

شهردار منطقه دو پس از حدود یک ساعت که بنده آنجا بودم خودش را رساند مردم شروع کردند گلایه کردند که چندبار آمدیم گفتیم این بلوار وسط خیابان را این گونه کار می‌کنید باران شدیدی بیایید منازل ما را آب می گیرد و شما گوش نکردی حالا دیدی. آقای صادقی شهردار هم می گفت اگر اینجا باز شود مردم درمنطقه شش به مشکل برمی خورند.

ما به منطقه دیگری رفتیم دوتا خونه خراب شده بود و چند منزل تخلیه شده بود اثاثیه مردم اکثرا ازبین رفته بود و از چند محل دیگر هم به اتفاق آقای جعفری مدیرعامل آتش نشانی بازدید کردیم.

یکی ازنکات جالب و قابل توجه اینکه هرجایی سیل وارد منازل مردم شده بود، قبلش مردم مراجعه کرده بودند به شهرداری و استانداری و اخطارهای لازم را در نوع اصلاح هندسیها و جدول کشیها و.. داده بودند اما متاسفانه توجه به آنها نشده بود.»

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdch6qnx.23nqxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما