جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 37752
منبع : خبرگزاری فارس

اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه صبای قم معرفی شدند/حضور قهرمان المپیک در صبا

قم نيوز : قم نیوز: اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در فاصله چهار هفته تا پایان پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شدند.
اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه صبای قم معرفی شدند/حضور قهرمان المپیک در صبا
به گزارش قم نیوز، معرفی اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم به دنبال خروج نام اعضای سابق از لیست این هیأت مدیره و ثبت اسامی اعضای جدید صورت گرفت و بدین‌ترتیب صبا با اشخاص جدید در راس مدیریت خود برای نهمین سال حضور به عنوان نماینده فوتبال استان قم در لیگ برتر ایران آماده خواهد شد.

در واقع بعد از تغییراتی که اواخر تیرماه سال 94 به دنبال جابه‌جایی در استانداری قم، در مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم رخ داد، این باشگاه سرانجام اعضای جدید هیأت مدیره خود را به علاقمندان به رشته ورزشی پرمخاطب فوتبال معرفی کرد.

ابوالفتحی رئیس و زاهدی دبیر هیأت مدیره صبا شدند

در هیأت مدیره جدید صبا همچنان مسئولیت مدیرعاملی صبای قم بر عهده محمدرضا کشوری‌فرد قرار دارد و مجید ابوالفتحی به عنوان رئیس هیأت مدیره، احسان‌الله یارمحمد به عنوان نایب‌رئیس هیأت مدیره و هادی ساعی و سیدعلی زاهدی نیز اعضای هیأت مدیره محسوب می‌شوند و البته زاهدی مسئولیت دبیری هیأت مدیره باشگاه صبا را نیز بر عهده دارد.

حضور هادی ساعی قهرمان سابق تکواندو کشورمان که در مسابقات مختلف بین‌المللی، آسیایی، جهانی و المپیک عناوین و افتخارات زیادی را برای ورزش کشورمان کسب کرده و یکی از چهره‌های سرشناس ورزش ایران به شمار می‌رود در هیأت مدیره باشگاه یک نکته جالب توجه است.

این در حالی است که صبای قم از هفته سوم به بعد رقابت‌های پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که با جدایی مدیرعامل سابق این باشگاه فرهنگی ورزشی توام شد، با حکم سرپرستی محمدرضا کشوری‌فرد که توسط سیدمهدی صادقی استاندار قم و رئیس مجمع باشگاه صبا صادر شد فعالیت خود را ادامه داد و اکنون کشوری‌فرد مدیرعامل این باشگاه است.

پیش‌بینی روزهای خوب صبا بعد از تغییر و تحولات

در حالی که اکنون با تغییر و تحولات انجام شده پیش‌بینی می‌شود صبا روزهای خوبی را پیش‌رو داشته باشد، از همان تیرماه با مدیریت صحیحی که از سوی استانداری قم، مدیرعامل باشگاه صبا و حامی مالی این باشگاه صورت گرفت، نماینده فوتبال استان قم در جمع یکی از مدعیان فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور داشت،‌ هر چند در نیم‌فصل دوم با نتایجی که دور از انتظار بود تا حدی زیادی شانس آسیایی شدن و قهرمانی را از دست داده است.

صبا در حال حاضر که مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به چهار هفته پایانی خود نزدیک شده، در بین هشت تیم نیمه بالای جدول رده‌بندی پانزدهمین دوره جام خلیج‌ فارس قرار دارد و هنوز از شانس اندکی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است.

فاصله امتیازات صبای قم به عنوان تیم 36 امتیازی رده هشتم جدول رده‌بندی با تیم‌ صدرنشین استقلال‌صنعتی خوزستان در حال حاضر 11 امتیاز است و صبا در چهار هفته باقی مانده از لیگ پانزدهم در دو دیدار خانگی با تیم‌های سیاه‌جامگان خراسان و استقلال تهران دیدار می‌کند و به دو میهمانی لیگ در خانه تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی نیز می‌رود.

انتهای خبر/135
https://qomnews.ir/vdcdx50s.yt05k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما