جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 37753
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهردار قم:

پروژه فاز 5 عماریاسر نیازمند تدابیر ویژه است

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم با بیان اینکه منابع مالی در بودجه پیش‌بینی نشده است و باید تدبیر خاصی داشته باشیم گفت: این پروژه سنگین، ‌مدت‌دار و متاسفانه زخمی شده است و اگر تدبیر نکنیم این زخم بازتر می‌شود.
پروژه فاز 5 عماریاسر نیازمند تدابیر ویژه است
به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری قرآن با اشاره به اجرای فاز 5 عمار یاسر اظهار کرد: در خصوص اجرای این پروژه اوراق مشارکت به فروش رسیده ولی اوراق در فاز مشخص هزینه نشده و آزادسازی به صورت تکه تکه انجام شده است و ما هم گرفتار مشکلات پس دادن اوراق مشارکت هستیم.

وی با بیان اینکه پرداخت سود اوراق هم باقیمانده است اظهار کرد: در این پروژه به دنبال این هستیم که اولویت‌بندی و فازبندی کنیم و آزادسازی کل مسیر در دستور کار قرار گرفته است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با بیان اینکه منابع مالی در بودجه پیش‌بینی نشده است و باید تدبیر خاصی داشته باشیم بیان کرد: این پروژه سنگین، ‌مدت‌دار و متاسفانه زخمی شده است و اگر تدبیر نکنیم این زخم بازتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این پروژه برنامه‌ریزی لازم را خواهیم داشت و پروژه را بر اساس برنامه‌ دقیق دنبال خواهیم کرد، ادامه داد: اجرای این پروژه رقم بسیار بالایی می‌خواهد و البته در پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری نیست.

قاری‌قرآن اظهار کرد: در این پروژه تعدادی املاک آزادسازی شده و باقیمانده مشخص شده است و برآورد ریالی هم می‌توان انجام داد.

انتهای خبر/135
https://qomnews.ir/vdcexf8x.jh8fni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما