شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب : 37796
منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران
رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه:

روحانیت نقش مهمی در ترویج و تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای عالی حوزه‎های علمیه گفت: روحانیت و حوزه نقش مهمی در ترویج، تبیین و تحقق اقتصاد مقاومتی دارد و می تواند بسترهای لازم در جهت تبیین شعار رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی در جامعه را فراهم سازد.
روحانیت نقش مهمی در ترویج و تحقق اقتصاد مقاومتی دارد
به گزارش قم نیوز، آیت الله مرتضی مقتدایی با اشاره به شعار رهبرمعظم انقلاب در سال جدید عنوان کرد: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی، رویکردی جهادگونه است و مسئولان باید زمینه ساز تحقق شعار معظم له باشند.

رئیس شورای عالی حوزه‎های علمیه تصریح کرد: روحانیت و حوزه نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد و می تواند بسترهای لازم در جهت تبیین شعار ایشان مبنی بر اقتصاد مقاومتی در جامعه را فراهم سازد.

وی اظهارکرد: دستیابی به اقتصادی مقاوم و شکست ناپذیر نقشه‎های دشمن را خنثی و تحریم را ناکارآمد می نماید در این زمینه مردم به آگاه سازی در رابطه با اهمیت اقتصاد مقاومتی نیاز دارند.

مقتدایی خاطرنشان کرد:اقتصاد مقاومتی مطابق با مبانی اسلامی می تواند جوامع را از بسیاری از مشکلات اقتصادی مصون دارد در این راستا با تاکید بر تولید داخلی و ایجاد کار و اشتغال می توان تا حدودی به اقتصاد مقاومتی دست یافت.

وی گفت: رهبرمعظم انقلاب یک مطالبه جدی از مسئولان دارد تا بتوان در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی، مشکلات را رفع کرد اگر اقتصاد مقاومتی به ثمر برسد اقتدار نظام و انقلاب اسلامی را ارتقاء می بخشد.

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه بیان کرد: توجه به راهکارهای علمی و عملی می تواند راهگشای اقتصاد مقاومتی باشد در این ارتباط همه مسئولان و مردم به سهم خود در تحقق اقتصاد مقاومتی سهیم هستند.

مقتدایی در پایان گفت: انقلاب اسلامی نعمتی بزرگ و امانتی سترگ است و همه وظیفه‎ای سنگین در سیانت از انقلاب و ارزش‎های آن با پیروی از رهبری و ولایت فقیه داریم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb0zbf.rhbz9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما