يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : 37812
منبع : پایگاه اطلاع رسانی بوستان کتاب
از سوی انتشارات بوستان کتاب صورت گرفت

انتشار 70 اثر درباره امام علی(ع)

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب گفت: موسسه بوستان کتاب حدود 70 اثر در موضوع امام علی(ع) چاپ و منتشر کرده است.
انتشار 70 اثر درباره امام علی(ع)
به  گزارش قم نیوز ، مهدی محدثی امروز اظهار کرد: هر چند گفتن و نوشتن درباره امام علی (ع) و فضائل آن پیشوای معصوم بسیار دشوار است اما موسسه بوستان کتاب در حد توان و بضاعت خود، تا کنون 70 هفتاد عنوان کتاب مستقل درباره امام علی(ع)، چاپ و منتشر کرده است.

وی تصریح کرد: موضوعات این کتاب‌ها عمدتاً تاریخ اسلام، عقاید، اهل بیت، تعلیم و تربیت، اندیشه سیاسی و فقه استدلالی است که تعدادی از این آثار مخاطبان تخصصی (طلاب و دانشجویان) و تعدادی نیز مخاطبان عمومی و کودک و نوجوان دارند.

کارشناس ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب به نام برخی از این کتاب‌ها و نویسندگان آنها اشاره کرد و گفت: از جمله عناوین و نام برخی از نویسندگان این آثار ارزشمند می‌توان به «علی آیینه عرفان؛ استاد سید اصغر ناظم زاده»، «علی ابرمرد مظلوم؛ محمدتقی رهبر»، «امام علی(ع) صدای عدالت انسانی؛ جرج جرداق- ترجمه سیدهادی خسروشاهی »، «الهیات در نهج‌البلاغه؛ آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی»، «ویژگی‌های امیرالمومنان علی ابن ابیطالب؛ دکتر نجار زادگان»، «راه علی(ع)؛ آیت‌الله صدر»، «انواری از نهج‌البلاغه؛ محمد جعفر امامی»، «سیمای کارگزاران علی ابن ابیطالب؛ علی‌اکبر ذاکری خمی» و....اشاره کرد.

محدثی افزود: برخی از این عناوین به چاپ‌های متعددی رسیده و به تازگی برای چندمین بار تجدید چاپ شده‌اند که این امر مایه افتخار موسسه بوستان کتاب است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcauane.49n0615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما