دوشنبه ۴ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : 380

پنج بانوی رزمی كار قمی به تیم ملی راه یافتند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیات ورزش های رزمی استان قم از راه یابی پنج بانوی در بخش جوجیتسو این رشته به تیم ملی كشور خبر داد.
پنج بانوی رزمی كار قمی به تیم ملی راه یافتند
به گزارش قم نیوز، محمد هادی رشیدی روز دوشنبه اظهار داشت: رویا كمیجانی، پریسا حیدری و خدیجه رضایی در گروه جوانان و ندی شهشهانی و زهرا مختاری در بخش بزرگسالان موفق به كسب مدال طلا و راه یابی به تیم ملی شدند.

وی بیان داشت: فائزه هاشمی در وزن ۵۵-، رویا كمیجانی ۷۰-، پریسا حیدری ۶۲-، خدیجه رضایی ۷۰+ و زینب عباسی ۴۹- در بخش جوانان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

وی یادآور شد: ندا شهشهانی، زهرا مختاری، احسانه تقی زاده، مریم السادات هاشمی و ریحانه كزاری به ترتیب در اوزان ۴۹-، ۵۵-، ۶۲-، ۷۰- و ۷۰+ در گروه بزرگسالان با دیگر رقبای خود از استان های دیگر به رقابت پرداختند.

رشیدی ادامه داد: تیم ملی جوجیتسوی ورزش های رزمی بانوان خود را برای شركت در مسابقات آسیایی قرقیزستان در ۲۹ مهرماه امسال آماده می كند.

وی خاطر نشان كرد: در مسابقات انتخابی كشور ۱۵۰ ورزشكار از ۱۵ استان كشور حضور داشتند كه به ترتیب قم اول تیمی، اصفهان دوم و یزد و آذربایجان شرقی مشتركا سوم شدند.

وی اضافه كرد: استان قم نیز در دوره قبل مسابقات آسیایی در ازبكستان نیز دو نماینده در رده سنی بزرگسالان به این مسابقات اعزام كرد و ندی شهشهانی و زهرا سلیمانی مقام قهرمانی آسیا را از آن خود كردند.

هم اكنون یكصد بانوی قمی در رشته ورزشهای رزمی استان قم به صورت بیمه شده مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdceb78xijh8v.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما