دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 38047
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم خبر داد

تکمیل کمپ‌های غدیر و فدک تا شهریور ماه

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: کمپ‌های غدیر و فدک ظرف 6 ماه آینده تکمیل خواهند شد.
تکمیل کمپ‌های غدیر و فدک تا شهریور ماه
به گزارش قم نیوز، عباس حلوائی‌زاده با بیان اینکه قم نیازمند تقویت مراکز اقامتی و فضاهای کمپ زائر است، اظهار کرد: برخی از پارک‌های جنگلی قم به عنوان کمپ زائر در نظر گرفته شده است که در حال انجام اقدامات اجرایی برای تامین زیرساخت‌های کمپینگ در آنها برای حضور و ماندگاری زائر در آنها هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قم به عنوان یک شهر زائرپذیر و شاهراه مواصلاتی مرکز کشور تصریح کرد: حضور خیل عظیم زائران و مسافران در ایام مختلف سال در شهر ضرورت تامین زیرساخت‌های لازم برای اسکان زائر را بیشتر نمایان می‌سازد.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم به تجهیز بوستان‌های غدیر و فدک برای تبدیل به کمپینگ زائر اشاره کرد و افزود: در این راستا 8 میلیارد تومان برای تکمیل کمپ‌های غدیر و فدک در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ظرف 6 ماه آینده زیرساخت‌های خدمات رسانی در بوستان‌های غدیر و فدک برای تبدیل به کمپینگ زائر تکمیل می‌شود افزود: تامین سرویس‌های بهداشتی، امکانات اسکان، زمین‌های بازی، آب آشامیدنی و... جزو برنامه‌های اجرایی در این کمپ‌ها است.

حلوایی‌زاده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تا پایان سال برنامه‌های عمرانی متعددی از جمله جدول‌گذاری انهار، پیاده‌رو سازی و احداث نمازخانه در سطح شهر صورت خواهد گرفت، گفت: احداث بوستان‌های محله‌ای نیز در دستور کار اجرایی شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbzgbf.rhbwapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما