> تدریس دروس دینی در کشورهای لائیک قابل تقدیر است نظام ایران متفکر است نه متعصب | قم نیوز
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 38124
منبع : خبرگزاری فارس

تدریس دروس دینی در کشورهای لائیک قابل تقدیر است / نظام ایران متفکر است نه متعصب

قم نيوز : قم نیوز: خلیفه ارامنه تهران و شمال گفت: دستاورد انقلاب اسلامی فقط افزایش تعامل ادیان الهی نبوده بلکه با وجود تبلیغات دولت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی توانسته تدریس دروس دینی را در کشورهای لائیک دنبال کند که این اقدام قابل تقدیر است.
تدریس دروس دینی در کشورهای لائیک قابل تقدیر است / نظام ایران متفکر است نه متعصب
به گزارش قم نیوز، اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان در دیدار با آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی که ظهر امروز در سالن جلسات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) انجام شد، با بیان اینکه ارمنی‌ها و ایرانی‌ها در طول تاریخ با یکدیگر مشارکت‌های بسیاری داشته‌اند، اظهار کرد: امت ارمنی در جنگ ایران و عراق شهدای بسیاری را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌ است.

وی با تأکید بر اینکه کشورهای غربی از قانون هم‌جنس‌گرایی حمایت می‌کنند، اضافه کرد: با وجود اینکه همه ادیان الهی با هم‌جنس‌گرایی به عنوان عمل نادرستی که تخریب بنیان خانواده را هدف گرفته است، مخالف هستند اما برخی از حکومت‌ها این قانون را در کشور خود مصوب کرده‌اند.

خلیفه ارامنه تهران و شمال با اشاره به اینکه انسان‌ها در اندیشه‌های دینی و غیر دینی با یکدیگر برادر هستند، ‌ادامه داد: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اقدامات مطلوبی را در حوزه ترویج تعالیم دینی انجام داده که آثار این اقدامات به خوبی در سطوح مختلف جامعه اسلامی قابل مشاهده است.

وی یادآور شد: دستاورد انقلاب اسلامی فقط افزایش تعامل و گفت‌وگو میان ادیان مختلف الهی نبوده بلکه این انقلاب با وجود تبلیغات دولت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی توانسته تدریس دروس دینی مختلف را در بسیاری از کشورهای لائیک دنبال کند که این اقدام قابل تقدیر است.

سرکیسیان از برخی مواضع ایران اسلامی در منطقه یاد کرد و گفت: بنده اعتقاد دارم که نظام ایران متفکر است نه متعصب و با وجود اینکه استکبار با تبلیغات فضای دنیا را مسموم می‌کند اما ایران اسلامی بیدار است و کشورهای مختلف به این حقیقت رسیده‌اند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchkznx.23n6idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما