پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 38130
آیت‌الله صافی‌گلپایگانی تاکید کرد

ضرورت پاسخ به شبهات مطرح شده در خصوص ولایت و مهدویت

قم نيوز : به گزارش قم نیوز: یکی از مراجع تقلید با تأکید بر اهمیت و ضرورت پاسخ به شبهات در باب ولایت و مهدویت، گفت: هر فعالیتی که باعث شود نام حضرت مهدی(عج) بیشتر بین مردم باشد، باعث افتخار است.
ضرورت پاسخ به شبهات مطرح شده در خصوص ولایت و مهدویت
 به گزارش قم نیوز، منطقه قم آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار با مدیران و پژوهشگران بنیاد نشر و پژوهش مسجد مقدس جمکران، با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: من بسیار تشکر می‌کنم و از خداوند متعال برای شما موفقیت روزافزون مسئلت می‌کنم و توفیق بیشتر و بیشتر می‌طلبم و امیدوارم عنایات و توجهات خاص حضرت ولی عصر (عج) همواره شامل حال شما باشد.

وی ادامه داد: الحمدالله کارهایی که تاکنون انجام داده‌اید عنایت و افتخاراتی است که برای شما فراهم شده است و باید قدر این مقامات و این زحماتی که می‌کشید و تشویقات و ترویجاتی که می‌کنید را بدانید.

این استاد برجسته حوزه با تأکید بر اینکه هر فعالیتی که باعث شود نام و آوازه حضرت بیشتر بین مردم باشد، باعث افتخار است، بیان کرد: این کارهایی که گفتید مخصوصاً در زمینه‌های مختلف مهدویت بسیار بزرگ و با اهمیت است، شما همه این‌ها را پیدا کرده‌اید، احاطه دارید و در رشته‌های مختلف وارد شدید و ان‌شاءالله بیشتر از این توسعه پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت پاسخ به شبهات در باب ولایت و مهدویت و اثر آن در بازگشت افراد از راه انحراف و توبه از اشتباه، اظهار کرد: همه این رشته‌ها اسباب مهدویت است و همه به ولایت حضرت ولی عصر (عج) احیا می‌شود.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با اشاره به اینکه باید برنامه‌ها و مطالب ارائه شده قوی و مستدل باشد، تصریح کرد: اگر مطالب ضعیف باشد آن مطالب قوی را هم از بین می‌برد. این را باید خیلی متوجه باشیم. این مسئله باید خیلی دقیق باشد که مطالبی که شما به صورت کتاب یا درس یا هر عنوان دیگر مطرح می‌کنید مقبول عامه و مخصوصا علما و اهل نظر باشد.

وی خاطرنشان کرد: شما در این زمینه‌ها وارد شده‌اید و امیدوارم زیر سایه امام زمان(عج) بوده و با حسن نیت و خلوصی که دارید ان شاءالله موفق باشید.

این مفسر قرآن کریم در پایان برای تولیت مسجد مقدس جمکران آروزی شفای کامل و سلامتی کرد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی معاون فرهنگی و سید مجید امامی رئیس بنیاد پژوهش و نشر مسجد مقدس جمکران گزارشی از فعالیت‌های مختلف فرهنگی، پژوهشی و انتشاراتی این مکان مقدس ارائه دادند.

رئیس بنیاد پژوهش و نشر مسجد مقدس جمکران همچنین پیشنهاد راه‌اندازی مرکز اسناد و کتابخانه تخصصی مهدویت در جوار مسجد مقدس جمکران، تحت اشراف این مرجع تقلید را ارائه داد که مورد توجه ایشان قرار گرفت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdce7z8x.jh8vxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما