پنجشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 3817
دبیر ستاد انتخابات استان قم عنوان کرد:

انتخابات فرصتی برای تحکیم امنیت ملی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد انتخابات استان قم گفت: انتخابات آزاد و سالمی در پیش داریم و باید از انتخابات به عنوان یک فرصت برای تحکیم امنیت ملی استفاده کنیم.
انتخابات فرصتی برای تحکیم امنیت ملی
به گزارش قم نیوز، غلامرضا عسکری در جمع اعضای هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قم و بخش‌های تابعه که در تالار امام رضا(ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها حضور جانانه‌ای از خود به نمایش گذاشته‌اند و وظیفه هر ایرانی حضور با شور و شعور در این عرصه بسیار حساس است.

مدیر کل سیاسی استانداری قم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را یکی از حساس‌ترین انتخابات‌ کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون دانست و متذکر شد: به طور یقین نگاه و تصمیمات رهبر معظم انقلاب در همه برهه‌ها به عنوان راهبرد مردم، مسوولان و کشور است و باید به آنها توجه ویژه‌ای شود.

وی افزود: در این مقطع حساس تاریخی با توجه به حساسیت‌ها و شرایط خاص داخلی و بین‌المللی توجه و بهره گیری از نظرات رهبر معظم انقلاب به عنوان راهبردهای انتخاباتی بیش از گذشته باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیر ستاد انتخابات استان قم برگزاری سالم، مشارکت گسترده، تبیین ضرورت حفظ آرامش در آستانه انتخابات، تبیین خطر دشمن، رقابت سالم بین نامزدهای انتخابات، انتخاب اصلح و رضایت مردم را از مهم‌ترین نکات مورد نظر رهبر معظم انقلاب در انتخابات دانست.

وی با اشاره به اینکه فضا برای یک انتخاب هوشمندانه بدون فتنه‌انگیزی دشمنان باید در کشور فراهم شود، ابراز داشت: انتخابات آزاد و سالمی در پیش داریم و باید از انتخابات به عنوان یک فرصت برای تحکیم امنیت ملی استفاده کنیم و آرای ملت یک امانت الهی است و باید هرچه مردم اراده کردند پذیرفت و حریم و حق منتخبین مردم را رعایت کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.6nek49na05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما