يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : 38194
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
در دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه مطرح شد:

انتقاد آیت الله العظمی سبحانی از تمرکز طلاب در قم

قم نيوز : قم نیوز: حضرت آیت الله سبحانی ضمن انتقاد از تمرکز طلاب و روحانیون در شهر قم، گفتند : جمع شدن طلاب و روحانیون در یک شهر مانند این است که سربازان در یک شهر جمع شوند و دشمن دور آنها را گرفته باشد.
انتقاد آیت الله العظمی سبحانی از تمرکز طلاب در قم
به گزارش قم نیوز، حضرت آیت الله سبحانی در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه ضمن انتقاد از تمرکز طلاب و روحانیون در شهر قم، گفتند: مناطق مختلف کشور مخصوصاً در استان‌های محروم و مرزی نیاز شدیدی به حضور روحانیون دارند و باید ساز و کاری اندیشیده شود تا از تمرکز طلاب در قم جلوگیری شود.

ایشان بیان کردند: تحقق این هدف نیازمند یک برنامه‌ریزی مناسب است و باید مرکزی ایجاد شود تا طلاب و روحانیون از طریق این مرکز به مناطق مختلف اعزام شوند و کار پرداخت شهریه به این افراد نیز توسط همین مرکز انجام شود.

معظم له تصریح کردند: جمع شدن طلاب و روحانیون در یک شهر مانند این است که سربازان در یک شهر جمع شوند و دشمن دور آنها را گرفته باشد.

ایشان در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت‌های مرکز خدمات مخصوصاً خدمات فرهنگی ارائه شده به خانواده طلاب، گفتند: مرکز خدمات برای خانواده‌های روحانی که فرزند آنها طلبه می‌شود، امتیازات بیشتری قائل شود تا علوم آل محمد(ع) در این خانواده استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceez8x.jh8voi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما