سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : 38246
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم عنوان کرد

ارائه گزارش جلسات اقتصاد مقاومتی به معاون اول رئیس جمهور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم با اشاره به وظایف ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: این ستاد موظف است که گزارش عملکرد خود را به شکل ماهانه به معاون اول رئیس جمهور ارائه دهد.
ارائه گزارش جلسات اقتصاد مقاومتی به معاون اول رئیس جمهور
به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی دیشب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد گفت: فعال کردن واحدهای تولیدی راکد ابعاد گوناگونی دارد و باید به همه آنها توجه شود.

وی افزود: بهره‌وری انرژی، خدمات پس از فروش، نیروی انسانی و... جزو اموری هستند که در مسئله فعال کردن واحدهای تولیدی راکد باید مورد توجه قرار بگیرند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم ابراز کرد: اساتید دانشگاه و نخبگان با توجه به شناخت خود از استان و مسائل اقتصادی اگر پیشنهاداتشان را به ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه دهند حتما در تصمیم‌گیری‌ها مورد توجه قرار خواهند گرفت.

رضوی با اشاره به ظرفیت‌های تبلیغی استان در زمینه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: با توجه به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی تنها به دست مسئولین نیست و مردم نیز جایگاه مهمی دارند باید از ظرفیت‌های فرهنگی استان قم به ویژه حوزه علمیه برای انجام تبلیغات لازم در این زمینه بهره ببریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم وظایف ستاد اقتصاد مقاومتی استان را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: این ستاد مؤظف است که گزارش عملکرد خود را به شکل ماهانه به معاون اول رئیس جمهور ارائه دهد.

رضوی ادامه داد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان به شکل منظم برگزار خواهند شد و حتما باید از این جلسات خروجی عملی بگیریم و نتیجه را به مسئولین رده بالا گزارش دهیم.

وی با اشاره به برنامه دولت برای احیای واحدهای صنعتی راکد اظهار کرد: برنامه ملی ارتقای بهره‌وری، نیروی کار، سرمایه و انرژی در دستور کار کشور قرار گرفته است تا گامی برای احیای واحدهای صنعتی راکد برداشته شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم برنامه‌های کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد و گفت: برنامه ملی پیشبرد برون‌گرایی اقتصادی بر مبنای افزایش صادرات غیر نفتی، برنامه ملی عدالت‌بنیان کردن اقتصاد، برنامه ملی انضباط ملی و قطع وابستگی به بودجه نفتی، برنامه ملی تقویت خوداتکایی استان‌ها در زمینه اقتصاد، برنامه ملی فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی میان مردم، برنامه ملی شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصادی و برنامه ملی توسعه ظرفیت تولید نفت و گاز از جمله برنامه‌های دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcceiq1.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما