جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 38328
منبع : پایگاه اطلاع رسانی صدا و سیما

قدردانی طلاب حوزه علمیه قم از رئیس سازمان صداوسیما برای تولید «معمای شاه»

قم نيوز : قم نیوز: جمعی از طلاب حوزه علمیه قم با انتشار نامه‌ای خطاب به محمد سرافراز رئیس سازمان صداوسیما از ساخت سریال «معمای شاه» از وی قدردانی کردند.
قدردانی طلاب حوزه علمیه قم از رئیس سازمان صداوسیما برای تولید «معمای شاه»
به گزارش قم نیوز، جمعی از طلاب حوزه علمیه قم با انتشار نامه‌ای خطاب به محمد سرافراز رئیس سازمان صداوسیما برای ساخت سریال «معمای شاه» از وی تشکر و قدردانی کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سرافراز
ریاست محترم سازمان صداو سیما

با سلام و آرزوی توفیق؛
در شرایط فعلی که نظام مقدس جمهوری اسلامی آماج حملات مختلف از سوی  دولت‌های غربی است رسانه ملی در این برهه حساس وظیفه‌ای بسیار مهم و حیاتی برای نشان دادن چهره واقعی از نظام را دارد و باید با سیاست گذاری‌های صحیح در ا ین جنگ نابرابر ، عرصه را بر دشمنان تنگ نماید.

رسانه ملی که ثابت کرده که می تواند با استفاده از دانش و توان نیروهای داخلی آثاری مطلوب  تولید کند با خلق سریال «معمای شاه» نقطه عطفی در این مرحله طی کرده است.

اینکه دغدغه چندین ساله مقام معظم رهبری و دیگر دلسوزان نظام را جامعه عمل پوشاندید و با شیوه حرفه‌ای و البته با تبعیت از تاریخ و با تأسی از مشاورین خبره،‌ چهره منحسوس پهلوی را به جامعه و نسل بعد از انقلاب معرفی کردید قدردانی و تشکر می‌نماییم.

همچنین ایستادگی جنابعالی در برابر فشارهایی که با حب وبغض اجین شده و از شما مقام محترم خواستار عدم حمایت و پشتیبانی از سریال فاخر بوده اید را ارج می‌نهیم.

اما طلاب حوزه‌های علمیه از جنابعالی درخواست می کنیم که با تمرکز برای سریال سازی‌های قرآنی و همچنین تاریخی، از ساخت و تولید برنامه‌هایی که بیشتر جنبه هجو را دارند پرهیز و بیشتر به محصولات سرمایه گذاری مالی و معنوی شود که به رشد بیشتر فکری جامعه کمک کنند.

پایان پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdjs0s.yt0jx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما