يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 38367
منبع : خبرگزاری مهر

۱۵ پروژه مربوط به آموزش و پرورش قم احداث و تجهیز شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل آموزش و پرورش استان قم گفت: طی دو سال گذشته ۱۵ پروژ مربوط به آموزش و پرورش قم احداث و تجهیز شده است.
۱۵ پروژه مربوط به آموزش و پرورش قم احداث و تجهیز شد
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا شیخ الاسلام در سی و دومین یادواره بزرگداشت مقام معلم و استاد شهید مطهری که ظهر شنبه با حضور مدیر و معاونان اداره کل آموزش و پرورش نواحی و استان قم در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان استان قم برگزار شد، اظهار داشت: توسعه نظام در گرو توسعه و رشد آموزش و پرورش است و همه مسئولان بر این امر واقف هستند که اگر بخواهیم شاهد تغییراتی در تمامی حوزه‌ها باشیم باید از آموزش و پرورش آغاز کنیم.

وی بیان داشت: امروز بزرگی آموزش و پرورش برهمگان مشخص است و مسئولان در تلاش هستند تا آموزش و پرورش به گونه‌ای باشد که توسعه کشور را موجب شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ابراز کرد: ‌زیرساخت توسعه آموزش و پرورش در دورن خانواده‌ها است. اگر مشکلات و برخی ناهنجاری‌ها را در خانواده‌ها به ما گزارش می‌شود دیده‌ایم که معلمان و فرهنگیان توانسته‌اند بر رفع بسیاری از این مسائل کمک کنند.

 معلمان به بقای دورن خانواده دانش آموزان کمک می‌کنند

وی افزود: دبیران و مدیران برخی مدارس کارهای بسیار بزرگی انجام می‌دهند که موجب بقای درون خانواده می‌شود و این قابل تقدیر است.

شیخ الاسلام تصریح کرد: امروز شاخص انتخاب معلم نمونه تغییر یافته و همچون سال گذشته عمل نشده است. زیرا قبلا مواردی در شاخص‌ها وجود داشت که ربطی به خود معلم نداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: طی دو سال گذشته ۱۵ پروژه آموزش و پرورش احداث و تجهیز و تکمیل شده است که زائرسرای مشهد و مهمانسرای فرهنگیان در قم از جمله آن‌ها می‌باشد.

مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی در قم برگزار می‌شود

وی اظهار کرد: طی مراسمی در ۲۳ اردیبهشت‌ماه از بازنشستگان فرهنگی استان قم در اردوگاه ملاصدرا تجلیل و قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcguw9w.ak9734prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما