کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجهيز بوستان فدك به صورت ويژه پيگيري مي‌شود

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 20 ارديبهشت 1395 ساعت 13:09

قم نیوز: شهردار منطقه سه قم با بيان اينكه دسترسي‌هاي محله‌اي شهروندان از ميدان ۷۲ تن باز شده است، گفت: مشكل روشنايي برخي از نقاط بوستان فدك رفع شده است و تجهيز امكانات اين كمپينگ به صورت ويژه پيگيري مي‌شود.


به گزارش قم نیوز، رضا پوريافر از توسعه محور بلوار شهيد خداكرم با اعتباري بالغ بر ۲۴ ميليارد ريال ياد كرد و گفت: راه‌اندازي سراي ايراني با استفاده از ظرفيت بخش خصوصي از محرك‌هاي توسعه اين محدوده بوده است.

وي با اشاره به بهسازي بوستان‌هاي محله‌اي با اعتباري بالغ بر ۴ ميليارد ريال در سال جاري تصريح كرد: در اين راستا كاشت گياهان مختلف و نورافشاني فضاها مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار منطقه سه قم با بيان اينكه دسترسي‌هاي محله‌اي شهروندان از ميدان ۷۲ تن باز شده است، عنوان كرد: مشكل روشنايي برخي از نقاط بوستان فدك رفع شده است و تجهيز امكانات اين كمپينگ به صورت ويژه پيگيري مي‌شود.

وي آسفالت معابر و لكه‌گيري را از ديگر اقدامات شهرداري منطقه سه قم در سال جاري خواند و عنوان كرد: دسترسي شهرك‌ها به بزرگراه امام علي(ع) انجام شده است و وسايل نقليه در انتهاي شهرك امام حسن(ع) نيز با اصلاح هندسي صورت گرفته به اين رينگ هدايت مي‌شوند.

پوريافر پياده‌روسازي، تامين روشنايي، هدايت و دفع آب‌هاي سطحي را از اولويت‌هاي شهرداري منطقه سه در سال جاري دانست و ادامه داد: امسال براي طرح استقبال از بهار مناطق سه، هفت، يك و پنج به صورت ويژه اقدامات بسياري را در دستور كار خود قرار داده و از زائران بسياري استقبال كرده‌اند.

وي با تاكيد بر اينكه شهرداري منطقه سه قم در طرح استقبال از بهار كم‌ترين مشكل و بيشترين رضايتمندي مردمي را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان كرد: امسال اين منطقه با تجهيز شش كمپينگ مسافرتي در ايام نوروز بخش قابل توجهي از بسترهاي مورد نياز براي اسكان زائران نوروزي را در قم فراهم كرد.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 38399

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/38399/تجهيز-بوستان-فدك-صورت-ويژه-پيگيري-مي-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir