دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 38399
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تجهيز بوستان فدك به صورت ويژه پيگيري مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه سه قم با بيان اينكه دسترسي‌هاي محله‌اي شهروندان از ميدان ۷۲ تن باز شده است، گفت: مشكل روشنايي برخي از نقاط بوستان فدك رفع شده است و تجهيز امكانات اين كمپينگ به صورت ويژه پيگيري مي‌شود.
تجهيز بوستان فدك به صورت ويژه پيگيري مي‌شود
به گزارش قم نیوز، رضا پوريافر از توسعه محور بلوار شهيد خداكرم با اعتباري بالغ بر ۲۴ ميليارد ريال ياد كرد و گفت: راه‌اندازي سراي ايراني با استفاده از ظرفيت بخش خصوصي از محرك‌هاي توسعه اين محدوده بوده است.

وي با اشاره به بهسازي بوستان‌هاي محله‌اي با اعتباري بالغ بر ۴ ميليارد ريال در سال جاري تصريح كرد: در اين راستا كاشت گياهان مختلف و نورافشاني فضاها مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار منطقه سه قم با بيان اينكه دسترسي‌هاي محله‌اي شهروندان از ميدان ۷۲ تن باز شده است، عنوان كرد: مشكل روشنايي برخي از نقاط بوستان فدك رفع شده است و تجهيز امكانات اين كمپينگ به صورت ويژه پيگيري مي‌شود.

وي آسفالت معابر و لكه‌گيري را از ديگر اقدامات شهرداري منطقه سه قم در سال جاري خواند و عنوان كرد: دسترسي شهرك‌ها به بزرگراه امام علي(ع) انجام شده است و وسايل نقليه در انتهاي شهرك امام حسن(ع) نيز با اصلاح هندسي صورت گرفته به اين رينگ هدايت مي‌شوند.

پوريافر پياده‌روسازي، تامين روشنايي، هدايت و دفع آب‌هاي سطحي را از اولويت‌هاي شهرداري منطقه سه در سال جاري دانست و ادامه داد: امسال براي طرح استقبال از بهار مناطق سه، هفت، يك و پنج به صورت ويژه اقدامات بسياري را در دستور كار خود قرار داده و از زائران بسياري استقبال كرده‌اند.

وي با تاكيد بر اينكه شهرداري منطقه سه قم در طرح استقبال از بهار كم‌ترين مشكل و بيشترين رضايتمندي مردمي را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان كرد: امسال اين منطقه با تجهيز شش كمپينگ مسافرتي در ايام نوروز بخش قابل توجهي از بسترهاي مورد نياز براي اسكان زائران نوروزي را در قم فراهم كرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb9fbf.rhbw9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما