پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 38472
منبع : خبرگزاری ايرنا

برگزاری جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز همزمان با سراسر کشور از 25 تا 30 اردیبهشت ماه جاری در قم برگزار می شود.
برگزاری جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان قم
به گزارش قم نیوز، سید رحمان دانیالی با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در کشورمان پس از وقفه 10 ساله، خاطرنشان کرد: این جشنواره به همت سازمان حفاظت محیط زیست، مجددا به جریان افتاده و اکنون پس از جمع آوری صدها اثر سینمایی کوتاه و بلند و هنرهای تجسمی در هفته آخر اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش جریان ساز جشنواره فیلم سبز در کشور در راستای توجه و تعهد هرچه بیشتر مردم و مسئولان به این مساله خطیر و حساس، تصریح کرد: آیین افتتاح این جشنواره روز 25 اردیبهشت ماه با حضور استاندار و جمعی از مدیران و روسای دستگاه های اجرایی استان از ساعت 10 تا 12 در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ترتیب می یابد و پس از آن گالری عکس طبیعت با حضور مسئولان استان در تالار شهید آوینی گشایش می یابد و طی دو روز پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

دانیالی با اشاره به اکران فیلم های برگزیده محیط زیستی در طول برگزاری جشنواره، گفت: فیلم های منتخب داخلی و خارجی در قالب فیلم های بلند و کوتاه و انیمیشن از روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه به مدت پنج روز در دو سانس 17 تا 18:30 و 19 تا 20:30 در سالن همایش شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به نمایش در می آید.

وی با بیان اینکه تماشای فیلم ها برای عموم مردم و علاقه مندان به صورت رایگان خواهد بود، از برگزاری قرعه کشی و اهدای جوایز در میان تماشاگران خبر داد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان قم و دفتر روزنامه همشهری در استان در امر برگزاری این جشنواره مشارکت داشته اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به برگزاری برنامه های جانبی جشنواره در استان، خاطرنشان کرد: برگزاری ویژه برنامه کودک و محیط زیست، برگزاری میزگرد علمی رسانه و محیط زیست، برگزاری تور طبیعت گردی ویژه دانشجویان زیست محیطی، برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی در طبیعت و بازدید رایگان از موزه فقه و زندگی و موزه تاریخ طبیعی استان از جمله این برنامه های جانبی است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdxo0s.yt0j56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما