جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : 38509
منبع : خبرگزاری فارس
محسن رضایی:

اجازه نمی‌دهیم حتی یک دلار از حلقوم آمریکایی‌ها پایین برود/ ظلم آمریکا در مسائل اقتصادی کمتر از جنگ تحمیلی نیست

قم نيوز : قم نیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مصادره 2 میلیارد دلار از اموال ایران توسط آمریکا را مورد توجه قرار داد و گفت: نباید اجازه دهیم حتی یک دلار از حلقوم آمریکایی‌ها پایین برود.
اجازه نمی‌دهیم حتی یک دلار از حلقوم آمریکایی‌ها پایین برود/ ظلم آمریکا در مسائل اقتصادی کمتر از جنگ تحمیلی نیست
به گزارش قم نیوز، محسن رضایی پیش از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای قم برگزار شد گفت: برخی می‌گویند جز با ارتباط با آمریکا و حرف‌شنوی از آن‌ها مشکلاتمان حل نمی‌شود.

وی افزود: در زمینه رویارویی با استکبار از آغاز انقلاب 2 نگاه در کشور وجود داشت؛ برخی می‌گفتند که باید با تجدید نظر در آرمان‌ها با دنیا همراه شویم و برخی بر ادامه پایداری اصرار داشتند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برجام کرد: مدت زیادی از برجام گذشت اما مشکلات اقتصادی ما حل نشدند، ما به تعهداتمان عمل کردیم و اکنون باید طلبکار باشیم.

رضایی مصادره 2 میلیارد دلار از اموال ایران توسط آمریکا را مورد توجه قرار داد و گفت: نباید اجازه دهیم حتی یک دلار از حلقوم آمریکایی‌ها پایین برود، ظلمی که آمریکا در مسائل اقتصادی به ما می‌کند کمتر از جنگ تحمیلی نیست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اگر دولت از روز نخست طرح نجات بانکی را در پیش می‌گرفت اکنون سه سال جلو بودیم.

وی تصریح کرد: وقتی مشکلات اقتصادی برای کشورهایی همچون شوروی، کره شمالی، کوبا و کشورهای آمریکای جنوبی پدید آمدند همه آنها را با شکست رو به رو کردند. اکنون ما باید با تلاش فراوان معضلات اقتصاد خود را حل کنیم.

رضایی با انتقاد از عملکرد دولت عربستان اظهار کرد: اخیرا مسؤولان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در پنج سال اخیر از بهترین شرایط و بالاترین امنیت برخوردار بودند که علت این امر این است که مبارزان با صهیونیسم توسط عربستان بمباران می‌شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: عربستان با شعارهای شیعه و سنی و عرب و فارس می‌خواهد وحدت را به هم بزند و گسل‌های زلزله میان مذاهب را فعال کند.

وی با بیان اینکه شعار مبارزه با شرک باید در میدان عمل تحقق یابد گفت: هم انقلاب اسلامی و هم دولت سعودی هر دو با شعار مبازره با شرک و برافراشتن پرچم توحید روی کار آمدند اما عربستان با جنایات خود ثابت کرد که به شعارهایش پایبند نیست.

رضایی دولت عربستان را زنده‌کننده دوران جاهیت توصیف کرد و گفت: جاهلان گذشته عربستان دختران را زنده به گور می‌کردند. اکنون نیز دولت عربستان با بمباران خانه‌های یمنی‌ها نوزادان را زنده به گور می‌کند.

وی تاکید کرد: نشانه اصلی دروغ بودن ادعای عربستان مبنی بر مبارزه با شرک، همدستی آنها با صهیونیسم است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ریشه‌های تاریخی شعار اصلاح‌طلبی ابراز کرد: امام حسین(ع) شعار اصلاح‌طلبی سر داد و به مبارزه با حکومت فاسد و ستمگر بنی‌امیه روی آورد و وهابیت نیز با شعار اصلاح‌طلبی اعلام وجود کرد اما در سراسر تاریخ خود به کشتار بی‌گناهان پرداخت.

وی افزود: اکنون داعش که فرزند دولت سعودی و صهیونیسم است نیز شعار اصلاح‌طلبی می‌دهد اما به نام دین، جوانان را شست و شوی مغزی می‌دهد و به جنگ با مسلمانان فرامی‌خواند.

رضایی با اشاره به روز پاسدار خاطرنشان کرد: اسلام بدون پاسداری کامل نیست چون آخرین دین است و دیگر قرار نیست دین جدیدی بیاید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: ولایت و امامت ادامه راه پیامبران است و بدون آنها چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند.

وی با تبیین ضرورت پاسداری اظهار کرد: بهترین سخنی که اهمیت پاسداری را به ما می‌فهماند این جمله امام حسین(ع) است که فرمود «من برای اصلاح امت جدم قیام کردم» بنابراین فلسفه پاسداری، جلوگیری از کشیده شدن جامعه به فساد و ستم است.

رضایی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) درباره ماه شعبان ابراز کرد: امام راحل ماه شعبان را ماه پاسداران توصیف کرد چون میلاد نخستین پاسدار اسلام یعنی امام حسین(ع) و واپسین پاسدار یعنی امام زمان(عج) در این ماه واقع شده‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: پاسداران همواره می‌گویند که ما تا آخرین قطره خون از اسلام و انقلاب دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceon8x.jh8v7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما