شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 38527
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تجهيز بوستان فدك به امكانات تفريحي و رفاهي

قم نيوز : قم نیوز: رضا پوريا فر شهردار منطقه سه قم گفت: مهرماه سال جاري قرارداد شهربازي فدك به پايان مي‌رسد و با واگذاري جديد به بخش خصوصي بسترهاي مناسبي براي تفريح شهروندان در بوستان فدك فراهم‌سازي مي‌شود.
تجهيز بوستان فدك به امكانات تفريحي و رفاهي
به گزارش قم نیوز، رضا پوريافر با بيان اينكه در سال جاري ۴۰ دستگاه مجموعه ورزشي براي بوستان‌هاي منطقه سه شهرداري قم خريداري مي‌شود، اظهار كرد: امسال براي تامين تجهيزات مديريت بحران منطقه سه شهرداري قم نزديك به ده ميليارد ريال اعتبار درنظر گرفته شده است.

وي از اختصاص بودجه ۲۴ ميليارد ريالي براي تامين تاسيسات و تجهيزات شهري ياد كرد و افزود:‌ احداث ساختمان اداري شهرداري منطقه سه به منظور خدمات‌رساني مطلوب‌تر به شهروندان از سال گذشته با اعتباري بالغ بر ۲۱ ميليارد ريال آغاز شده است و اكنون براي تكميل اسكلت‌سازي آن نزديك به ۲۱ ميليارد ريال اعتبار درنظر گرفته شده است كه اميدواريم با تامين اعتبارات لازم بتوانيم اين پروژه را در سال ۹۶ به پايان برسانيم.

شهردار منطقه سه با اشاره به اينكه براي تجهيز بوستان فدك از منابع مالي سفر مقام معظم رهبري بودجه مناسبي اختصاص داده شده است، عنوان كرد: مهرماه سال جاري قرارداد شهربازي فدك به پايان مي‌رسد و با واگذاري جديد به بخش خصوصي بسترهاي مناسبي براي تفريح شهروندان در بوستان فدك فراهم‌سازي مي‌شود.

وي از تدوين طرح جامع بوستان ولايت در سال جاري ياد كرد و گفت: تامين زيرساخت‌هاي اين بوستان در دستور كار قرار مي‌گيرد و اميدواريم اين بوستان نيز بتواند به يكي از نقاط تفريحي مطلوب شهر قم تبديل شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcefn8x.jh8vwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما