يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب : 38562
منبع : پایگاه خبری پلیس

پليس در تمام دنيا قابل احترام است

قم نيوز : قم نیوز: رئيس دانشگاه اديان و مذاهب قم در ديدار فرمانده انتظامي استان با وي گفت: پليس در تمام دنيا در ديد مردم محترم است.
پليس در تمام دنيا قابل احترام است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام دکتر "سيد ابوالحسن نواب" با اذعان به اين که پليس هنوز در جمهوري اسلامي، جايگاه واقعي خود را به دست نياورده است، اظهار داشت: در سراسر دنيا اسم پليس که به ميان مي آيد اين اعتماد جلب مي شود که پليس حامي شهروندان است و بايد به او احترام گذاشت و همه چيز را به او واگذار کرد، بنابراين اين فرهنگ در مردم ما نيز مشهود است و بايد قدري بهتر مورد توجه قرار گيرد.

وي افزود: پليس در تمام دنيا در ديد مردم محترم است و مردم براي رفع مشکلاتشان به پليس پناه مي برند.

رئيس دانشگاه اديان و مذاهب قم، ادامه داد: دانشگاه اديان و مذاهب، نخستين و تنها دانشگاه تخضصي اديان و مذاهب در جهان است که از حوزه علميه قم برخاسته است.

حجت الاسلام دکتر نواب، رسالت مهم اين دانشگاه را شناخت اديان و مذاهب، تعامل و گفت و گو با پيروان آنها با تکيه بر مشترکات در جهت همبستگي انساني، تقويت صلح، کاهش آلام بشري، گسترش معنويت و اخلاق و معرفي عالمانه اسلام بر اساس آموزه هاي اهل بيت (عليهم السلام) ذکر کرد.

سردار " کاظم مجتبايي" فرمانده انتظامي استان قم نيز طي سخناني هدف از اين ديدار را تعامل علمي و پژوهشي و بهره مندي از امکانات و توانمندي هاي يکديگر در زمينه هاي علمي، پژوهشي و تبادل تجربيات طرفين و انعقاد تفاهم نامه همکاري مشترک بين پليس قم و دانشگاه اديان و مذاهب قم اعلام کرد.

سردار کاظم مجتبايي، افزود: تبادل تجارب پژوهشي، همکاري در مبادله اسناد و مدارک، حمايت مشترک از پايان نامه ها و طرح هاي تحقيقاتي، همکاري در زمينه تهيه و انتشار جزوات و تاليفات آموزشي از محورهاي مهم تفاهم نامه مشترک است.

وي ادامه داد: مردم به سخن نيروي انتظامي اعتماد دارند چون مي دانند خير و صلاحشان را مي خواهد، پليس هم بدون مردم هيچ کاري نمي تواند بکند.

فرمانده انتظامي استان قم اضافه کرد: مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در ديدارهاي خود با فرماندهان نيروي انتظامي بر اقتدار تاکيد کرده و فرموده اند: پليس بايد مقتدر باشد ولي بايد قبل از آن اکرام، احترام و اعتماد مردم را به دست آورد و عطوفت خود را از دست ندهد و اين دو هيچ منافاتي با هم ندارند.

سردار مجتبايي، خاطرنشان کرد: امروز پليس جامعه محور، مردم مدار و دين مدار است و با رويکرد اجتماعي، علمي و بينش صحيح برگرفته از اسلام و انقلاب در خدمت مردم بوده و اين خدمت را براي خود افتخاري بزرگ مي داند.

فرمانده انتظامي استان، فعاليت هاي پليس قم را در زمينه هاي علمي، معرفتي، ديني و دانشگاهي قابل قبول و به همراه پيشرفت هاي مناسب ارزيابي کرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdxk0s.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما