سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 38620
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

ضرورت اطلاع رساني دقيق و هدفمند به زائرين نيمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: سيد امير سامع معاون شهردار قم گفت: با توجه به اهميت اطلاع رساني دقيق و هدفمند به زائرين در ايام نيمه شعبان، تدابير ويژه‌اي در اين زمينه اتخاذ شده است.
ضرورت اطلاع رساني دقيق و هدفمند به زائرين نيمه شعبان
به گزارش قم نیوز، سيد امير سامع در جلسه ستاد تسهيلات زائرين نيمه شعبان كه در شهرداري قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات اطلاع رساني شهرداري در ايام نيمه شعبان اظهار كرد: در ورودي پاركسوارها ستاد اطلاع رساني پيش بيني شده تا زائرين از روند خدمات رضايت بيشتري داشته باشند.

وي با بيان اينكه پاركسوارهاي تامين شده ويژه اتوبوس و خودروهاي شخصي هستند، تصريح كرد: سازمان پسماند نيز پاكت‌هاي زباله را در بين خودروها و اتوبوس‌ها توزيع مي كنند تا مشكل كمتري در تامين پاكيزگي شهر و پاركسوارها در ايام نيمه شعبان داشته باشيم.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم با تاكيد بر اينكه هدايت و راهبري خودروها و اتوبوس‌ها داخل پاركسوارها از اهميت بالايي برخوردار است، افزود: اگر نظم در پاركسوارها حاكم باشد براي خدمات رساني ايمني در زمان خطرات مشكل كمتري خواهيم داشت.

وي ضرورت اطلاع رساني دقيق و هدفمند به زائرين را مورد تاكيد قرار داد و افزود: هرچه قدر زمينه‌هاي اطلاع رساني بيشتر باشد شاهد رضايتمندي بيشتر مردم در ايام نيمه شعبان خواهيم بود.

سامع با بيان اينكه سعي داريم در حاشيه مسجد مقدس جمكران فضاي منظم و مناسبي را داشته باشيم، تصريح كرد: برنامه داريم از حضور متكديان در حاشيه محدوده مسجد جمكران جلوگيري كرده و تردد خودرو نيز را در اين محدوده ممنوع كنيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciuqap.t1avr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما