قم نيوز : قم نیوز: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی قم اعلام كرد: اورژانس 115 همچون گذشته با استفاده از تمام توان و امكانات خود، مراسم تجمع عظیم عزاداران در 28 صفر را پوشش می دهد.
اورژانس 115 قم با تمام امكانات مراسم 28 صفر را پوشش می دهد
به گزارش قم نیوز، تعداد هفت دستگاه آمبولانس و یك دستگاه اتوبوس آمبولانس مجهز به امكانات كامل پزشكی و درمانی این مركز، در مسیر تردد دسته های عزاداری منتهی به حرم مطهر و در میدان آستانه مستقر خواهد شد.

پایگاه فوریت های پزشكی (اورژانس۱۱۵) مستقر در حرم مطهر نیز با تمام توان (استقرار نیروهای پزشك و پرستار آقا و خانم) به ارایه خدمات سر پایی اقدام می كند تا حتی المقدور با توجه به شلوغی و ترافیك سنگین موجود در حرم مطهر و اطراف آن از اعزام بیمار به بیمارستان جلوگیری شود.

استقرار تمام آمبولانس های پایگاه های شهری در میادین اصلی شهر و نیز استقرار تمام آمبولانس های پایگاه های جاده ای در جاده های مواصلاتی از عصر امروز تا پایان تعطیلات این ایام و عادی شدن تردد در سطح استان، از دیگر تمهیدات پیش بینی شده مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی قم است.

مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی استان قم دارای ۳۲ پایگاه شهری و جاده ای است كه علاوه بر به كارگیری تمام نیروهای عملیاتی این ۳۲ پایگاه، تعداد ۲۰ نفر از سایر پرسنل این مركز جهت خدمت رسانی به عزاداران در ایام رحلت حضرت رسول اكرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، فراخوان شده اند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.p8xbjh8vp9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما