پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب : 38713
منبع : سایت خبری تحلیلی عصرامروز

حرف بد زدن علیه اسرائیل ممنوع!

قم نيوز : قم نیوز: وقتی در راهپیمایی روز قدس سال 88 یکسری شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند بعضی ها گفتند این افراد تحریک شده بعضی ها برای حمله به اصلاح طلبان هستند و...!
حرف بد زدن علیه اسرائیل ممنوع!
به گزارش قم نیوز، وقتی در راهپیمایی روز قدس سال 88 یکسری شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند بعضی ها گفتند این افراد تحریک شده بعضی ها برای حمله به اصلاح طلبان هستند و...!

بنا بر این گزارش اما در سالهای پس از فتنه 88 هم ندیم که روسای اصلاح طلب به این امر واکنش نشان بدهند و از آنها اعلام برائت نمایند بلکه در هر شرایطی به طرز عجیبی از زیر انتقاد به این شعار شانه خالی کردند؟!

به گزارش خبرنگار ما اما در تازه ترین موضع گیری به نفع رژیم کودک کش صهیونیستی یک اصلاح طلب دو آتشه فراری چنین اظهار نظر کرده است: "... اسراییلی یعنی چی؟ احتمالا حامی اسرائیل. این جرم است؟ اسراییل یک کشور پیچیده و جالب است با نقاط قوتی چون دموکراسی و توسعه فناورانه و نقاط ضعفی چون وضعیت آوارگان فلسطینی و تحجر برآمده از تندروهای یهودی. حمایت از اسرائیل صددرصد و یا ذاتا منفی نیست، اسرائیل جزو سرزمین هایی است که باید خواند و رفت و کشفش کرد...

در اینکه یک سر اصلاح طلبان فتنه گر در آخور رژیم صهیونیستی است شکی نداشتیم اما این نوع مواضع حسنش این است که دامن ما را از اینکه داریم به حضرات تهمت می زنیم پاک می کند؟!

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbfzbf.rhbw8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما