کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت تنیس‌روی میز استان قم خبر داد

میزبانی قم از 5 رویداد مهم تنیس‌ روی‌ میز کشور در سال 1395

خبرگزاری فارس , 31 ارديبهشت 1395 ساعت 22:00

قم نیوز: رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم از واگذاری میزبانی پنج رویداد مهم تنیس روی‌میز کشور توسط فدراسیون کشورمان به قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محمدقاسم عموئیان اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌های مثبتی که در سال گذشته هیأت تنیس‌ روی‌میز استان قم در زمینه توسعه و رشد این رشته ورزشی به ویژه در مقوله همگانی انجام داد فدراسیون پینگ پنگ از این نظر قم را دارای جایگاه ویژه‌ای در توسعه تنیس روی‌میز می‌داند.

وی ادامه داد: اعتمادی که بر اساس فعالیت‌های انجام شده در هیأت تنیس‌ روی‌میز استان قم از سوی فدراسیون این رشته به استان قم وجود دارد، مایه دلگرمی و انگیزه بیشتر مجموعه همکاران من در این هیأت است تا برای تحول در این رشته ورزشی هم در سطح استان به کار و تلاش بپردازیم و هم اینکه برای تاثیرگذاری مثبت در ورزش تنیس روی‌میز ایران موثر باشیم.

رئیس هیأت تنیس‌ روی‌میز استان قم بیان کرد: سال گذشته با اعتمادی که فدراسیون تنیس روی‌میز به هیأت قم داشت، در بخش قهرمانی نیز فعالیت‌های خوب و مثبتی انجام دادیم که شاخص‌ترین این فعالیت‌ها میزبانی از اردوی تیم ملی کشورمان، رقابت‌های لیگ و همچنین برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام فجر برای نخستین‌بار در قم بود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون با این اتفاقات مثبت نخستین خبر خوبی که باید به جامعه تنیس روی‌میز قم بدهم این است که با نظر مثبت فدراسیون تنیس روی‌میز کشورمان، از امسال مسابقات بین‌المللی پینگ پنگ جام فجر به عنوان یک رویداد رسمی در تقویم فدراسیون به ثبت رسید و هر ساله شاهد برگزاری این پیکارها در قم خواهیم بود.

عموئیان عنوان کرد: سال گذشته در بهمن ماه با حضور پینگ‌پنگ‌بازانی از کشورمان و چند چهره مطرح از کره شمالی میزبانی نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام فجر را در قم بر عهده داشتیم و برگزاری مطلوب این رقابت‌ها نظر فدراسیون را برای ثابت شدن این جام در تقویم این فدراسیون جلب کرد.

عموئیان در ادامه به پذیرش درخواست هیأت تنیس روی‌میز استان قم از سوی فدراسیون پینگ‌پنگ برای قبول میزبانی چند رقابت‌ مهم قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: خوشبختانه با نظر مساعد فدراسیون پنج میزبانی رقابت‌های کشوری در سال 1395 به قم رسید.

وی یاد آور شد: ابتدا میزبان رقابت‌های تنیس روی‌میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور در رده سنی نونهالان پسر خواهیم بود، دومین میزبانی قم از مسابقات لیگ دسته برتر پینگ‌پنگ نوجوانان باشگاه‌های ایران صورت می‌گیرد و سومین میزبانی ما در سال جاری از رقابت‌های لیگ برتر در رده سنی جوانان خواهد بود.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم بیان کرد: همچنین رقابت‌های تنیس روی‌میز قهرمانی رده سنی نونهالان کشور و پیکارهای پینگ‌پنگ قهرمانی دختران نونهال ایران دو میزبانی دیگری هستند که هیأت قم در سال جاری از برترین‌های کشور انجام خواهد داد.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 38751

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/38751/میزبانی-قم-5-رویداد-مهم-تنیس-روی-میز-کشور-سال-1395

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir