يکشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 38812
منبع : پایگاه اطلاع رسانی مسجد مقدس جمکران
به عنوان مهدی یاور سال؛

تندیس «کلمه الباقیه» به سید حسن نصرالله اهدا شد

قم نيوز : قم نیوز: مسجد مقدس جمکران تندیس «کلمه الباقیه» را به سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان به عنوان مهدوی یاور سال اهدا کرد.
تندیس «کلمه الباقیه» به سید حسن نصرالله اهدا شد
به گزارش قم نیوز، جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور خیل عاشقان و ارادتمندان به حضرت بقیه الله اعظم(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد که در این مراسم معنوی، تندیس کلمه الباقیه به سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان به عنوان مهدوی یاور سال اهدا شد.

شیخ معین نماینده حزب الله لبنان به نمایندگی از سید حسن نصرالله این تندیس و پرچم مسجد مقدس جمکران را از سوی حجت الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران دریافت کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران در خصوص اهدای این تندیس اظهار داشت: تصمیم بر آن شد تا هر سال تندیس «کلمه الباقیه» از سوی مسجد مقدس جمکران و در شب نیمه شعبان به یکی از چهره‌های برجسته و شاخص ملی و یا بین المللی به عنوان مهدی یاور اهدا شود.

سید مهدی هاشمی زاده بیان داشت: عنوان این تندیس برگرفته از آیات الهی است که این واژه در تفاسیر زیادی، اشاره به وجودت حضرت صاحب الامر(عج) دارد.

وی عنوان کرد: این تندیس هر ساله به شخصیتی اهدا خواهد شد که در زمینه خدمت به دین اسلام ناب و فرهنگ مهدوی بیشترین اهتمام را داشته است و از آنجایی که سیدحسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان که رهبر معظم انقلاب، تعبیر این سید و مجاهد عزیز را برای ایشان به کار بردند و همت بسیاری در راستای ایستادگی و مقاومت در مسیر ارزش‌های والای الهی و دینی داشتند و به همین دلیل مورد غضب دشمنان اسلام هستند، اهدا شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: اهدای این تندیس به عنوان مهدی یاور سال به سید حسن نصرالله پیام روشنی به جهانیان دارد و پیامش این است که ملت ایران در کنار شیعیان حزب الله لبنان و تمامی شیعیان جهان خواهد ایستاد و از آنان حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه در مراسم نیمه شعبان امسال از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم ایرانی، افغانستانی و پاکستانی نیز تجلیل به عمل آمد، افزود: علاوه بر آن از مجاهدت‌های نیروهای مردمی عراق که به حشدالشعبی معروف‌ هستند نیز به پاس ایستادگی و رشادت‌هایشان در راستای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مبارزه با تکفیری‌ها در مراسم شب نیمه شعبان تجلیل شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb5wbf.rhbw8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما